2018. október 7., vasárnap

NYÁRI BOOKHAUL (BOOKHAUL #11.)

Hello Molycik!
Idén 3-4 havonta mutattam meg, hogy az adott időszakban miket szereztem be. Ezt a sémát követve hozom most a nyári beszerzéseimet a Prológus Borítók hetének keretében elég csak ránézni a beszerzett könyvekre, coverwhore énem megint kiélte magát. Elöljáróban csak annyit, hogy megint sikerült bevásárolnom, ugyanis 18 könyvvel lettem gazdagabb ez alatt a pár hónap alatt. 

Júniussal kezdem a sort, azonban a Könyvhét nyilván kimarad a felsorolásból, mert az ott beszerzett könyvek egy saját bejegyzést kaptak, ha érdekel itt meg tudod nézni. Van azonban egy megjelenés, amit akár ott is megvehettem volna, ha nem vagyok lusta még egy kört tenni, mielőtt eljövök, ez pedig a 12 szabály az élethez, amiről a 21. Század Kiadó sajtótájékoztatóján hallottam először. Ott annyira megtetszett, hogy végül muszáj volt beszereznem a könyvet, amit egyébként azóta sem olvastam el, mert akármikor elkezdem, rám tör a késztetés, hogy valami mást vegyek a kezembe. 
Még a nyáron lakótársam a segítségemet kérte egy projektben, aminek "fizetségeként" kaptam tőle három általam választott könyvet, így bővült a könyvtáram két Margaret Atwood könyvvel és a Trollok alkonyával. Ekkortájt kaptam meg szülinapomra Loreleitől az egyik olyan Colleen Hoover könyvet is, ami még hiányzott a magánkönyvtáramból (Without Merit).



Azt pedig már tudjátok, hogy V. E. Schwab mániás vagyok, így történhetett meg az, hogy immár 3 példányom is van a Vicious-ből, hiszen megrendeltem a gyűjtői változatot is. Ha gondoljátok és van rá érdeklődés, megmutathatom egy bejegyzés keretein belül a kis Schwab szentélyemet is, van pár különleges kiadásom :)
Júliusban egész keveset vásároltam és, amikor megtettem is csak azért, mert kihagyhatatlan akció volt Bookdepository-n. Három könyvet szereztem be így és szégyen szemre még egyiket sem kezdtem el. Neal Schustermantől a Scythe és a Thunderhead So-So hatására került a kosaramba, Rachel Hawkins Royals c. könyvére meg megjelenés óta fentem a fogam. Kis chilles, romcsi YA-nak ígérkezik, alig várom, hogy olvassam. 


Oh, és a júliusi BASC-ban érkezett hozzám a Spinning Silver Naomi Noviktól. 

Az augusztusi dobozban Sara Raasch könyve, a These Rebel Waves volt és sajnos ez volt az utolsó lajháros dobozom. Erről szerintem majd írunk egy kis szösszenetet Prológusra, de lényegében szeptemberben már nem volt szüksége a csapatnak a szolgálatainkra. Pedig imádtam a magazinokat szerkeszteni meg a dobozokat összeállítani, de hát ez van, egy korszak véget ért. 

Ha azt látnátok, hogy a Ready Player One összesen 1500 Ft-ba kerül, megrendelnétek? Én megtettem, azonnal. A Bookdepon valahogy kifogtam egy akciót rá, így végre lehetőségem lesz elolvasni a könyvet, mert a film nekem tetszett. Ugyanekkor rendeltem, szintén akciósan Becky Albertallitól a Leah on the Offbeatet. Mivel Simon történetét imádtam, gondoltam beruházok gyorsan Becky-re is.  

A hónap zárásaként pedig egy Könyvmolyképzős csomag is érkezett hozzám, ezek mind projektekre jöttek és egy kivételével már mindről született értékelés is. A tolvajról itt, a Magisztérium 4. részéről pedig itt olvashattok. CoHo-tól a Confes még várat magára egy kicsit.

Már csak a szeptemberi beszerzéseim maradtak hátra, amivel egy picit csalok, mert az már ősz, nem nyár, de összesen 2 db könyvről van szó. Mindkettő V. E. Schwab kötet, az egyik a Vengeful, ami előrendelés volt még a nyár közepéről, a másik pedig a City of Ghosts, amit nevetséges, 1800 forintos áron tudtam megvenni. Hát nem gyönyörűek? *.*

Mondanám, hogy a következő három hónapban már nem fogok semmit beszerezni és a jelenlegi könyveimet fogom elolvasni, de jön majd a ProKarióta, meg már úton van hozzám két depos előrendelés (Six of Crows collector's és egy Rick Riordan kötet), illetve kiadóktól is fog még érkezni pár kötet, úgyhogy még idén vagy következő év elején tuti jövök egy beszerzéses bejegyzéssel.

Ti miket vettetek mostanában? Várom az ajánlásokat a mindig csak bővülő várólistámra! :D
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates