2019. március 2., szombat

FEBRUÁRI ÖSSZEGZŐ (WRAP-UP #13.)

Hello Molycik!
A február igazán produktívan telt számomra. Végre elolvastam olyan könyveket, amiket már ezer éve terveztem, sőt még pár tavalyi elmaradást is sikerült folytatnom. Mellette pedig belevágtam olyanokba, amik csak úgy a semmiből bukkantak fel és felkeltették az érdeklődésem, aminek az lett a vége, hogy elolvastam. Megesik néha az ilyen.

Összesen 9 könyvet kezdtem el, amelyek közül pár cím szerepelt a februári tbr listámon:
  • Ilona Andrews: Magic Burns – Perzselő mágia
  • Kevin Kwan: Kőgazdag ázsiaiak
  • Joe Hill: Locke & Key luxuskiadás 
  • Marissa Meyer: Heartless
  • Jenny Han: Always and Forever, Lara Jean
Egyébként ez még engem is meglepett, hogy mennyit elolvastam a tervezettek közül, nem szándékosan. Teljesen elfelejtettem, hogy miket írtam fel magamnak, csak odaléptem a polchoz és valahogy ezek voltak azok, amik megfogtak és, amiket végül leemeltem a polcomról. Egytől-egyig mindet szerettem valamiért, szóval mindenképp sikerélményként könyvelem el a februári hónapot.

A tervezettek közül három kötet maradt ki:
  • Leigh Bardugo: Shadow and Bone
  • Vivien Holloway: Forgandó szerencse
  • Maria V. Snyder: Magic Study
A Forgandó szerencsét még csak beszereznem sem sikerült, ugyanis nem jutok el a könyvesboltba. Előbb-utóbb azért úgyis sort kerítek rá, mert nagyon izgatja a fantáziámat, hogy mi történik a folytatásban. Lehet még márciusban kiderítem? A Shadow és a Magic pedig tuti biztos, hogy el lesz olvasva, csak azt nem tudom mikor. Mostanában kevésbé érzem a fantasykat, egy-két kivételtől eltekintve, és inkább a contempek felé hajlok. Igénylem a cukifaktort, pont ezért imádtam egyébként az Always and Forever, Lara Jean-t is. 
A fent említetteken kívül befejezett könyvek:
  • Vivien Holloway: Mechanikus farkas 
  • Colleen Hoover: Confess – Vallomás 
  • Papp-Váry Árpád: JPÉ Marketing 

Philip Pullman: A borostyán látcsőjét pedig folytattam végre, de még mindig csak pár fejezetnyit haladtam vele. Nem visz rá a lélek, hogy befejezzem, mert tudom mi lesz a vége és jaj a szívem :( 

Nektek, hogy sikerült teljesíteni az előző havi terveiteket, csökken a várólistátok?
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates