2018. január 25., csütörtök

JANUÁRI BOOK A SLOTH CLUB UNBOXING (BASC UNBOXING #2.)

Hello Molycik!
Remélem már mindenki megkapta - ha rendelt januári -  a lajháros dobozt, mert most le fogom leplezni előttetek, hogy mit takar a "Fantasy Hősnők" elnevezés.

Amikor kinyitottam a dobozt, elsőnek a kis lapocskát láttam meg, amit rögtön félre is tettem, mert nem igazán szerettem volna lelőni magamnak előre, hogy mivel is fogok találkozni pár percen belül. Majd, amikor tovább bontogattam, a kék csomagolás alatt egy vászontáska lapult. A táska meglepően masszív és jó minőségű, már teszteltem. Mondjuk én jobban szeretem azokat a vászontáskákat, amelyeket a vállamra tudok venni, ennek túl rövid a füle, így anyukámnak adtam, hadd használja, pedig nem nagy moly, hiába dolgozik egy könyvtárban, így nála nem igaz a Just one more chapter, azaz csak még egy fejezet mondás, ami a táska designját képezi.
Következő dolog, amit megpillantottam egy Trónok Harcás füzetke volt, ami számomra nagy csalódás. Maga az ötlet szerintem szuper, viszont a kivitelezés nem. DIY hangulatomban jobb minőségű, kevésbé pixeles képet nyomtatok itthon, majd összetűzöm füzetnek és készen is van. Jobban örültem volna, ha inkább valami egyedi designnal rukkol elő a BASC csapata, de már azzal is megelégedtem volna, ha nem pixelesek a képek. 

Volt a dobozban két darab fantasy könyvhöz kötődő matrica is, az elsőt, ami kezem ügyébe akadt rögtön fel is ismertem, ugyanis Lila Bard nem vagyok hajlandó Szelinának hívni akadt a kezem ügyébe. A második matricán szereplő páros nem volt ismerős, de utólag kiderült, hogy másik nagy kedvencemet Nyxet ábrázolja, a Kegyetlen szépségből. Meg is ragadnám az alkalmat, hogy  felhívjam a figyelmeteket arra, hogy olvassatok Kegyetlen szépséget és Egy sötétebb mágiát! Mindkét könyv fantasztikus. 

Találtam egy BASC-os mágneses naptárat is, ami különösebben nem nyerte el a tetszésemet, de azért kitettem anyámnak a hűtőre, ott gyűjtjük a mágneseket és ilyen naptárasunk még úgy sem volt. A naptár mellett egy Funko Pop kulcstartó is megbújt. A lapocska szerint kétféle ment a dobozokba ebből, hozzám Hermione került, míg másokhoz Daenerys a Trónok harcából. Egyik legnagyobb kedvencem egyértelműen ez volt, már csak azt kell eldöntenem, hogy a könyvespolcomon díszelegjen vagy az albérlet kulcsát akasszam rá?
A BASC csapatának választása januárban Alwyn Hamilton: A homok leánya c. könyvére esett, amit már olvastam angolul, anno a megjelenés után nemsokkal, sőt meg is van az eddig jelent két rész a gyönyörű brit borítós változatban és imádom. Azt is, hogy ez a könyv került a dobozba és azt is, hogy végre az amerikai borítós kiadást is a polcomon tudhatom. A könyv mellett megbújt egy könyvjelző is, amit drága barátnőm So-So tervezett és szerintem gyönyörű lett. Tökéletesen illik a brit kiadású példányomhoz. Illetve az írónő üzenete is meglapult még a dobozban. Alwyn már többször is bizonyította mennyire cuci, nemcsak ezzel a kis üzenettel, de ha követitek instagramon, akkor biztos tudjátok miről beszélek, ha nem, akkor pedig hajrá! ;)
A végére hagytam a Funko Poppal holtversenyben legnagyobb kedvencemet, So fanartját, amin Hermione van, úgyhogy hozzám egy igazi Harry Potteres doboz érkezett. Imádom, ahogy So minden munkáját és azóta már a könyvespolcomon díszeleg a többi munkája mellett :)

Összességében nem egy rossz doboz, de nekem azért egy kis hiányérzetem volt és őszintén bevallom, hogy, amikor először a doboz végére értem, csalódtam. Olyan érzésem volt, mintha egy fél dobozt kaptam volna, sehol egy gyertya, egy kis rágcsálnivaló vagy egy írószer a füzetke mellé.  A kis lapocska, amin a doboz tartalma van pixeles, elég szépen és a Trónok Harcás füzet is, ami számomra kevésbé igényessé teszi a dobozt. Ugyanakkor a könyv az telitalálat, ahogyan a fanart, a könyvjelző és a Funko is. A vászontáska igazán minőségi darab, nem úgy mint egy másik meglepetés dobozé, amit tavaly év végén kaptam, annak már úgy kellett visszavarrni a fülét...

Köszönöm szépen a Book a Sloth Club csapatának, hogy küldtek nekem egy dobozt, már kíváncsian várom a következőt. Ha pedig Ti is szeretnétek rendelni a jövőben, akkor bátran használjátok első rendelésetek során a PROLOGUS10 kódot, amivel 10% kedvezményhez juthattok. 

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates