2018. április 8., vasárnap

MÁRCIUSI WRAP-UP (WRAP-UP #9.)

Hello Molycik!

Kicsit megkésve, de érkezem a márciusi összefoglalómmal. Képzeljétek el, még mindig tartom a napi minimum 50 oldalt elolvasós kihívásomat! Számomra is meglepő, de még félholtan is igyekszem legalább ennyit elolvasni minden egyes nap. Mondjuk ugye annyi könnyítés van benne, hogy a szakirodalom is számít, de van, amikor ezen felül is simán megvagyok az adott oldalszámmal. Nézzük is, hogy ennek keretében, illetve a Prológusnak köszönhetően mikbe kezdtem bele, miket fejeztem be márciusban. 

Még februárban kezdtem bele Matthew J. Kirby: A New York-i felkelés c. könyvébe, ami a Renegátok hetünkre ment. Azt nem mondom, hogy imádtam, mert nem, de egynek elment. Kicsit olyan semmilyen volt számomra, de itt bővebben részletezem. Majd még mindig projekteknél maradva, filmes hétre Ransom Riggs Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeinek a folytatását vettem kezembe, de ezzel sem voltam megelégedve. Nem igazán értem a könyv körüli hatalmas hype-t, számomra ez is olyan üresjárat-szerű volt, bár anno az első kötetért sem voltam oda. Bővebben itt olvashatod a véleményemet a könyvről. 

A két kisebb csalódás után valami nagyon jót szerettem volna olvasni, ezért elkezdtem Christelle Dabostól A tél jegyeseit és ÚRISTEN, MENNYIRE JÓ VOLT! Hamarosan írok róla a blogra is, de ahw. Imádtam a hangulatát a könyvnek és körülbelül 2 mondat után magával ragadott. Tény, hogy nem történt benne sok minden, mert lényegében az egész 500+ oldalas könyv egy hosszú és részletes bevezető a világba, a java még csak ezután jön, de nagyon-nagyon tetszett. 

A tél jegyesei után megint átadtam magam a szenvedésnek és a csalódásnak, amikor újra nekivágtam az Illabereknek Tahereh Mafitól. Nem ragoznám túl, itt olvashatjátok a véleményemet. Maradjunk annyiban, hogy régen kínlódtam már ennyit azon, hogy átrágjam magam egy könyvön. Illaberek mellé egy kis ACOMAF is lecsúszott. Annyi történt, hogy kerestem belőle Cassianos idézeteket és véletlenül az egészet letoltam. Gondolom mással is megesett már hasonló... Btw, ugyanígy jártam a Rebel of the Sands fellapozása után is. Áradoztam már erről is eleget :D 

Miután az ACOMAF, a Rebel és A tél jegyesei után nagyon belejöttem az olvasásba, egy kis cukira vágytam és újra elkezdtem a The Plastic Magician-t, ami A papírmágus trilógia spin-off kötete, és halál cuki. Charlie nagyon ért a hangulat teremtéshez, meg a romantikus elemek fantasyval keveréséhez. Egyébként azóta sem fejeztem be, mert tartogatom rosszabb napokra. Fél napos kis történet lenne, de nem akarom, hogy vége legyen, ezért inkább csak pár fejezetet olvasok belőle mindig. 

A hónap végére tartogattuk a Romantikus hetünket Prológuson. A választásom erre a hétre Jasmine Wargatól a Szívem és egyéb fekete lyukakra esett. Elég depis könyv, de közben meg aranyos, és időközben rájöttem, hogy amúgy egyszer én már olvastam ezt. Valószínűleg még anno, amikor megjelent angolul. Csak valahogy elfelejtettem, na mindegy. Értékelés róla itt

Március zárásaként pedig megint Victoria Schwab könyvet emeltem le a polcomról. Ezúttal a This Savage Songot, amit már most imádok. Mondjuk még nem sikerült befejeznem, körülbelül a felénél járhatok most és minden szava egy kincs. Tudtátok, hogy jön júniusban a Könyvhétre magyarul is? Yep, yep, hozza a Fumax :3

Ezeket olvastam márciusban a sok havas, esős és rendkívül hideg napokon. 
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates