2018. június 2., szombat

BOOK A SLOTH CLUB FANDOM DOBOZ UNBASCING (BASC UNBOXING #3.)

Hello Molycik!

Ahogy ígértem érkezik is a következő unboxing vagy, ha már a Book a Sloth Club (BASC) háza táján mozgunk, akkor unbascing. A sort az első fandom dobozzal nyitom, amely Sarah J. Maas sorozataira fókuszált, az ACOTAR-ra és a TOG-ra. Ha követitek a blogomat, akkor már biztosan tudjátok, hogy nagy SJMaas fan vagyok és imádok a könyvein kikészülni. Ezért egyből megvettem az ötletet, amint kijött vele a csapat. Majd pedig következett a pár hónapos várakozás, ami szerintem igenis megérte!

Sokan kritizálták a dobozt, hogy sok benne a papír és kevés benne a hasznos dolog, de kérdem én, mégis mire számítottak ezek az emberek? Elég szétnézni a külföldi piacon és látszik, hogy ahhoz képest nem is volt a magyar dobozban sok fanart. Az Illumicrates unboxingomat megnézhetitek, jóval több benne a papír alapú dolog. Másik dolog, ami miatt kapta a csapat az ívet az az ára... csak ismételni tudom magam: a külföldi dobozok jóval drágábbak (ott még a szállításért is fizetni kell pluszba, na meg ha olyan összegű a doboz, akkor bizony a vám is rájön) és elég csak utánanézni, hogy minek mennyi az ára úgy alapjáraton. De ezzel be is fejeztem ezt, midenkinek megvan a maga véleménye, én már korábban kifejtettem, hogy fanart és művészet párti vagyok és örömmel támogatom ezeket a kezdeményezéseket könyves szférán belül is. 

Na, de a doboz. Nem a szokásos kis szekrényszerűben érkezett meg a csomag, de érthető is, nem fért volna bele minden. Amit sajnálok, az az, hogy az elején szereplő lila matricát át kellett vágnom, nem tudtam sehogy leapplikálni a dobozról. Úgy megtartottam volna, mert nagyon baba lett. 
Először a sötétkék wrap papírt láttam meg, annak tetején pedig a spoiler kártyát, amit el is tettem oldalra, mert meg szerettem volna lepődni azon, hogy miket is rejt pontosan a doboz. 

Elsők között a nyakláncot találtam meg, amit Petusa készített. I was strong, I was (a) survivor felirattal, mellette pedig egy Feyre illusztrációval. Mind csomagolásra, mind pedig kivitelezésre szép a nyaklánc, fel is került a polcomra a többi kis ACOTAR-os kiegészítőm mellé. 

Az Illumicrates dobozhoz hasonlóan, ebben is volt ajakbalzsam (Pots and Mugs), ami szerintem jobb, mint a külföldi társa. A Kiss of Rhysand fantázianévre hallgat és kellemes, citromos illatú. Könnyebb felvinni, mint a Truthteller-t és nem is émelyítő az illata. 

Ezer éve szeretnék már mágneses könyvjelzőt a kedvenc szereplőimről és most kapásból hármat is kaptam. Ahogy néztem a papírkán Feyre és Rhys mindenkinél volt és a harmadik volt változó. Hozzám Rowan került, aki az egyik legnagyobb kedvencem a ToG-ból és őszintén örülök, hogy nem a hercegnőnek öltöztetett Dorian-t kaptam :D A könyvjelzők készítője az Epik Page

Azt már tudhatjátok, hogy nem vagyok egy nagy színezős fajta, sőt... Engem igazából csak felhúz a színezés, ezért nem rendeltem még meg eddig se a Lunar Chronicles, se a Percy Jackson színezőt, pedig nagyon szeretném őket (#fucklogic). Egészen eddig ezt a tábort népesítette az ACOTAR színező is, de mivel volt egy a dobozban, így már csak kettő után fáj a szívem. Nem tudom, hogy megpróbálkozom-e elcsúfítani Charlie Bowater szépséges rajzait, de ahw. Kívül-belül szép, egészen addig az is marad, amíg bele nem nyúlok :D

Látjátok azt a szépséges Velarisos gyertyát? Olyan jó az illata, hogy sajnálom meggyújtani, pedig mennyire hangulatos lenne már mellette újraolvasni az ACOMAF-ot! Imádom az illatát, a matricáját és úgy az egészet egyben. 

Voltak olyan elemei a doboznak, amire számítottam, hogy lesz benne, ilyen volt a gyertya is, meg a bögre, a vászontáska és a fanart. A bögre egyszerű, de mégis nagyon szép. Bujdosó Gabi keze munkáját dicséri és egy Üvegtrónos idézet van rajta. 
A Gabis termékekkel folytatom a sort és ÚRISTEN. Amikor megláttam a printet és a vászontáskát, hát egy pillanatig nem jutottam szóhoz, a poszternél meg tátogtam mint hal a szatyorban. Már csak  egy A3-as képkeretet kell beszereznem és mehet is a falra Manon és Abraxos. 
Ezeken kívül még egy sál volt a dobozban, ami nyárra tökéletes annak, aki hordani szeretné, mert vékony, könnyed anyagból van. Én inkább felteszem a falamra vagy a könyvespolcomra, nem igazán találtam még ki, hogy pontosan hol lesz a helye. 

Összességében én meg vagyok elégedve a dobozzal és a benne lévő dolgokkal. Legnagyobb kedvenceim a poszter, a gyertya, a vászontáska és az art print. Amit kicsit sajnálok, az az, hogy kevéske Üvegtrónos elem volt benne, és hogy a "to the stars who listen and the dreams that are answered" mondattal semmi nem volt, pedig azért az az ACOMAF leghíresebb mondata.  

A következő Fandom doboz témáját is kihirdette már a csapat és az Árnyvadászok lesz a témája. Részemről az biztosan kimarad, mert Cassie Clare és én nem jövünk ki valami jól. A Shadowhunters-t meg csak sorozat formájában viselem el, azt is csak akkor, ha minden létező agysejtem lefárasztotta az élet és nem akarok semmit csinálni, csak bámulni ki a fejemből. Igen, ilyenkor Shadowhunters-t nézek. 

Ami a havi dobozokat illeti, a kuponkódunk még mindig él, használjátok nyugodtan: PROLOGUS20. Ezzel 20%-ot hűségpontok formájában visszakaptok a második dobozból. 

A témák pedig a következők júliusra:
  • Magyar YA: Városnézés Londonban (romantikus, contemporary)
  • Angol YA: Once Upon a Time (fantasy)
  • Felnőtt: NA romantikus
Még két unbascingot tervezek hozni, ugyanis egy felnőtt és egy YA angol doboz is beköszönt hozzám májusban. 

Hamarosan újra jelentkezem, addig is olvassatok sokat!

Üdv, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates