2018. május 26., szombat

ILLUMICRATE STARFALL EDITION - SARAH J. MAAS KÜLFÖLDI DOBOZ UNBOXING (UNBOXING 3.)


Hello Molycik!
Májusban négy könyves subscription box is érkezett hozzám, úgy gondoltam a következő pár napban megkapnák a rivaldafényt a blogon. Első áldozatom az Illumicrate Starfall edition doboza, ami Sarah J. Maas A Court of Frost and Starlight könyvéhez készült, és magát a könyvet is tartalmazta.

Árát tekintve elég borsos példányról van szó, ugyanis a keménytáblás könyvvel ellátott doboz 70 fontba (+szállítási költség) került, viszont cserébe tele volt minőségi és szép termékkel. Nézzük is, hogy pontosan mik lapultak az egyébként hatalmas fehér doboz alján!

Először egy csoportkép:

A kedvencem egyértelműen a könyvvászon és a fanart. Mindkettő gyönyörű szép és minőségi. És igen, én pontosan azok közé az emberek közé tartozom, aki él, hal a rajongói rajzokért és értékeli őket. Az elmúlt pár napban rengeteg véleményt olvastam a Book a Sloth Club SJMaas fandom doboza kapcsán (lesz abból is poszt), és mindenkinek a "sok papírral" van baja. Nem igazán értem, hogy miért nem lehet a szépet értékelni, de ez ezeknek az embereknek a problémája. Nyugodtan nekem lehet ugrani és nem érteni egyet velem, hiszen ízlések és pofonok, de igenis van értéke egy szép rajznak. Nem hiába állítják ki a festők, művészek képeit is múzeumokban. Az pedig egyáltalán nem dicséretre méltó magatartás, hogy fogom és kinyomtatom netről, mert úgy olcsóbb, de nekem a dobozban ne legyen papír. #TeamFanart. Szóval Kat Adara műve valami meseszép és örülök, hogy a birtokomban van. 

A könyvvászon valami hihetetlenül vastag anyagból van, szerintem extra béléssel készülhetett a Sparrow and Wolf csapatától. A rajta lévő designtól pedig elállt a szavam, amikor először megpillantottam. A fanart színei is mesések, meg tényleg hihetetlenül szép a rajz, ráadásul nagyon vastag papírra van nyomtatva, így biztos, hogy nem teszek benne kárt a szerencsétlen kezeimmel. Egyébként Kat neve ismerős lehet a Lunar Chronicles fanoknak, ugyanis ő illusztrálta a sorozathoz készült színezőt is! 
Kat Adara munkája *.*
Kat Etsy oldala
Kat Tumblr oldala

Eleje

Háta
Maradva a színes dolgoknál, egy élénk színekkel és gyönyörű designnal ellátott vászon/bevásárlótáska is helyet kapott. Az én ízlésemnek ez már a túl színes kategória, viszont nagyon strapabírónak tűnik pár használat után (akkora dobozban érkezett, hogy csak ebbe fért bele, amikor szállítottam az albérletből haza :). A grafika az Ink & Wonder nevéhez kötődik, akik számos külföldi subscription boxba terveztek már, én főként a fa könyvjelzőiket imádom. 
Ink & Wonder oldala
Aztán van pár apróság is. Például egy ajakbalzsam, aminek elég erőteljes rózsa illata van, ami nekem személy szerint nem gyere be. Próbáltam felkeni a számra, de eléggé meg van keményedve, így csak szenvedtem vele, majd amikor sikerült felvinnem valamennyit, akkor úgy voltam vele, hogy bár ne tettem volna, mert az íze (igen, van neki!) sem tetszik, és az illata nekem túlságosan sok. Viszont szépen mutat a Truthteller :D 

Szintén kedvencem a Fable&Black kitűzője, ami már fel is került a farmerdzsekimre.
Fable&Black oldala

Ha ACOTAR sorozat, akkor biztos vagyok benne, hogy Rhysand után a wingspan is eszébe jut minden rajongónak, amit az Illumicrate vásárlók már a nyakukban is hordhatnak vagy épp a térdükre téve fotózgathatják, mint én.

Természetesen Charlie Bowater sem maradhatott ki a dobozból. Úgy gondoltam, hogy majd fanart lesz tőle is, de nem! Egy sokkal jobb dolgot talált ki az Illumicrate csapata. Nézzétek csak, egy bádogbögre:
Ha már olyan dolgok, amikre számítottam... Valahogy éreztem, hogy egy Starfallos gyertya helyet kap majd a dobozban, igazam is lett. Átmenetes és számomra Liptop zöld tea illata van, mások szerint nem, de egyben egyetértünk, hogy nagyon finom. 

A legkevésbé kedvencem az egy sál. Az udvarok rajzai, jelképei vannak rajta ábrázolva, szép is, de tudom magamról, hogy sosem fogom viselni. Majd valahogy felapplikálom a polcomra szerintem. 

A poszt elején már kitértem a fanartokra, viszont nem mutattam meg akkor mindet. Tarot kártya formájában és francia kártyaként is tartalmaz a doboz illusztrációkat. A tarot rajzok meseszépek, a francia kártyáé szerintem a vicces kategóriába tartozik. Minden szereplő orra piros, mintha meg lenne fázva. Ennyire hideg lenne a Night Courtban? :D 
Keeper of the Suns design
 
Monolime design
Már csak egy tárgyi dolog, illetve a könyv maradt, amit nem mutattam. Ez a dolog egy ruhadarab, méghozzá egy zokni, amin Feyre tetkója van. Kezünk helyett a lábunkon hordhatjuk. Szép mentaszínben pompázik és a minőségre sincs panaszom, nem olcsó kínai anyag érzete van. Jó puha és vastag.
Végezetül pedig a könyv, amihez járt egy valószínűleg sablon üzenet SJMaastól és egy fém könyvjelző a Bloomsbury-től. Nem mellesleg van benne egy pecsét is, ami az exkluzivitását jelzi, de véleményem szerint sokat nem tesz a könyv értékéhez.

Még pár kép:
 
 

Összességében szerintem egy szuper kis dobozt kaparinthattam meg. Abszolút kedvencem még mindig a fanart, a kitűző és a booksleeve. De a gyertyát, a tarotkártyákat és a Bowater bögrét is nagyon szeretem. Nektek melyik a kedvenc elemetek az Illumicrate Starfall kiadásából? Na és, hogy vélekedtek a fanartokról úgy általánosságban? 

Üdv,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates