2018. május 15., kedd

MOZIBAN JÁRTAM (FILMAJÁNLÓ #1.)

Hello Molycik!

Márciusban és áprilisban abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy 4 filmet is megnézhettem hála A Könyvmolyképző és a Maxim Kiadónak, illetve RavenS nyert jegyet a Ready Player One-ra így az Agave is hozzájárult a mozizásunkhoz.

Először a Bosszúvágyat néztük meg a Probloggerekkel, ha jól emlékszem 8-an mentünk, 4 páros jegyünk volt. Egyébként be kell valljam én előtte nem hallottam se a könyvről, se a filmről. Még csak a trailert sem láttam, se moziban más film előtt, se Youtuben böngészéskor. Szóval a szokásos módon vágtam neki az élménynek és meglehetősen kellemeset csalódtam! Bruce Willist amúgy is bírom, hihetetlen, hogy korához képest még mindig mennyire badass. Nem vagyok filmszakértő, éppen ezért elemezgetni sem szoktam őket és most sem fogom, annyi negatívumot tudnák csak megemlíteni, hogy számomra kicsit hosszú volt. ízlések és pofonok. Pro szinten mi élveztük :D


Fülszöveg:
Add meg neki, ami jár!
Paul Benjamin átlagos, nyugodt és boldog életet él feleségével és lányával. Épp egy üzleti ebéden vesz részt, amikor egy drogos banda betör az otthonába, és brutálisan bántalmazza a feleségét és a lányát.
A támadásban felesége életét veszti, lányuk sokkos állapotba kerül. A gyásztól sújtott Paul bosszút esküszik az elkövetők ellen, akiket a rendőrség képtelen az igazságszolgáltatás elé állítani. A saját testi épségével mit sem törődve egy revolverrel járja az utcákat, hogy megtoroljon minden támadást.
Megrendítő erejű, komor történet egy férfiról, aki az események sodrában elveszíti az irányítást a saját tettei felett.
A könyvből azonos címmel kultikus thriller készült 1974-ben, Charles Bronsonnal a főszerepben.
Vadonatúj filmfeldolgozásában Bruce Willis játssza a főszerepet.
Ezen a héten egyébként beköltöztem RavenS társaságában a moziba. A bosszúvágy utáni napon a Nap nap utánt néztük meg délután (Dorkától nyertem rá jegyet ♥️), este pedig a Ready player One-t. A Nap nap után az egyik nagy kedvencem könyvben, viszont a film vetítéséről én elég csalódottan jöttem ki. Sajnos szinkronosan láttuk, ami rengeteget rontott az élményen, bár szerintem ez pontosan az a film, amin az OV sem segített volna. Kínos szünetek voltak a párbeszédek között, egyáltalán nem volt gördülékeny. Olyan érzésem volt, mintha a film fele után melegedtek volna bele a szerepbe és a színészkedésbe a szereplők. A sztoriban is voltak döcögős pontok, szóval lehet jobb lett volna, ha kimarad az életemből. Az hozzátartozik a sztorihoz, hogy számítottam rá, hogy sajnos nagy eséllyel nem fog tetszeni a film, de azért pozitívan álltam hozzá, szeretni akartam, csak éppenséggel nem sikerült. Az OST-je viszont nagyon tetszett a filmnek, hogy valami jót is kiemeljek. 
Fülszöveg:
„A" sohasem tudja előre, hogy másnap hol fog ébredni, és kinek a személyiségét fogja felvenni. Már rég beletörődött ebbe, sőt kialakította saját életstratégiáját is: Ne kötődj senkihez! Maradj észrevétlen! Ne avatkozz bele semmibe! Minden megy is a maga útján rendesen, mígnem egy reggel „A" Justin testében ébred, és találkozik a fiú barátnőjével, Rhiannonnal. Attól a pillanattól fogva „A" jól bevált szabályai értelmüket vesztik, mert főhősünk nap nap után a lánnyal akar lenni. David Levithan az írói képzelet új távlatait nyitja meg. A szerző feltárja az olvasó előtt egy magával ragadó történetben „A" életének és szerelmének bonyolultságát, melyből kiderül, vajon Rhiannon képes lesz-e igazán szeretni a mindennap valaki más testében formát öltő „A"-t.

A Ready Player One-t még sajnos nem tudtam elolvasni, egyelőre beszerzés alatt van ez a projekt, de idővel mindenképp sort fogok rá keríteni, mert a film tetszett. Kicsit hosszúnak találtam ezt is, nem minden esetben rajongok a 1,5 óránál hosszabb filmekért. Főleg olyankor nem, amikor a menüm mellé zöld teát kérek. 3D-ben néztük, szóval rohadtul látványos volt, 2D-ben szerintem kevésbé nyűgözött volna le. 


Fülszöveg:
EGY VILÁG LÉTE FOROG KOCKÁN.
EGY KÜLDETÉS A VÉGSŐ NYEREMÉNYÉRT.
FELKÉSZÜLTÉL?
2045-öt írunk, és a valóság elég ronda egy hely. Az emberiség nagy részéhez hasonlóan Wade Watts is azt a kiutat látja zord környezetéből, hogy bejelentkezik az OASIS-be, a világméretű virtuális valóságba.
Amikor az OASIS tervezője meghal, ördögi feladványsort hagy maga után, melyek megfejtéséhez a popkultúra megszállott ismeretére van szükség. Aki először megfejti mindet, az örökölheti hatalmas vagyonát – és egyben az OASIS feletti hatalmat.
Wade oldja meg az első feladványt, és ezzel életveszélybe kerül. Egyes játékosok ugyanis még a gyilkosságig is hajlandóak elmenni a mesés nyeremény megszerzéséért. A játék ezzel megkezdődik, a túlélés egyetlen módja pedig a győzelem.
Áprilisban pedig az Éjjeli napfényt néztük meg hármasban: RavenS, Cersei és én. Jött volna So-So is, de a drága az Alleeban várt minket, mi meg a Mi mozinkban őt, úgyhogy erről lecsúszott. A film nagyon is könyv hű volt, ami engem meglepett. Azt hittem lesznek kisebb és nagyobb változtatások a sztoriban, de nem. Szeretem az ilyet, amikor könyvmoly énem nem lázadozik. Egyszer nézős a film, jót szórakoztunk. Bella Thorne pedig meglepően jó volt szerintem. Mind hangilag, mind színészkedését tekintve. Mondjuk, én pont azok közé tartozom, akik nem utálják őt. Arnold Schwarzenegger fia szintén nem volt rossz.  
Fülszöveg:
A ​17 éves Katie Price egy ritka betegséggel él együtt: minimális mennyiségű napfény is halálos fenyegetés a számára. Mivel napközben muszáj a házban maradnia, társaságul csupán megözvegyült apja és legjobb (na jó, igazból az egyetlen) barátja szolgál. Katie világa csak azután teljesedik ki, hogy lement a nap: ilyenkor fogja a gitárját, és a helyi pályaudvaron játszik a jövő-menő utasoknak. 
Charlie Reed valaha sztáratléta volt, és az életében most épp nagy változások vannak készülőben – ő az a fiú, akiért Katie a távolból titokban már évek óta rajong. Miután egy este meglátja a gitározó lányt, a sorsaik összeforrnak, és egy csillagokon átívelő szerelem veszi kezdetét. 
Miközben támogatják egymást céljaik elérésében, és egymásba szeretnek a nyári éjszakák leple alatt, Katie és Charlie között olyan szoros összeköttetés alakul ki, ami elég erős ahhoz, hogy megváltoztassa őket – és mindenki mást is körülöttük –, örökre.

A könyv alapján készült film – főszerepben a Disney sztár Bella Thorne-nal és az első főszerepében Patrick Schwarzeneggerrel – már a mozikban!
„Egy szívszorító történet szerelemről, veszteségről és egy majdnem tökéletes nyárról – remek olvasmány a Csillagainkban a hiba és a Love, Simon rajongóinak.” 
Amazon

„Katie szemén keresztül újra átélhetjük az első szerelmet minden szépségével és konfliktusával együtt, a lány helyzete pedig rámutat arra, hogy minden napunkat éljük a lehető legteljesebben. Szívszorítóan szép történet!” 
Book Heaven

Ezeket a könyvadaptációkat néztem meg mostanában, képregényes részlegen mozogva pedig muszáj megemlítenem az Avengers: Infinity War-t, amit IMÁDTAAAAM. Eléggé wtf a vége, de ahw :D Nekem kifejezetten tetszik, hogy a humor is játszik a Marvel filmekben, már a Thor Ragnarokért is oda meg vissza voltam, és nem csak Chris Hemsworth miatt. Már csak 1 év és a folytatást is nézhetjük *.*
Voltatok mostanában valami jó filmen? 
Üdv, 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates