2018. november 30., péntek

NETFLIX BOOKTAG (BOOKTAG #13.)

Hello Molycik!
Biztos sokan vannak abban a szerencsétlen helyzetben, mint én, hogy vizsgaidőszak előtt rákaptak a Netflix nevű csodára. Ezért teljes mértékben azt az egy ingyenes hónapot okolom, amit adnak, hogy el tudjam dönteni, szeretnék-e továbbra is előfizető maradni. Valahogy mindig elfelejtem, hogy le kellene mondani. Egyszer már megtörtént, mert muszáj volt tanulnom, de valami miatt újraaktiváltam. Már nem emlékszem mit akartam nagyon megnézni, de nem mondom, hogy bölcs döntés volt, mert azóta is komoly gondokat okoz esténként, amikor beadandót kellene írnom. 

A Netflixen kívül a Youtube-nak is hatalmas csábító ereje van, de azzal egész szépen le tudok állni, ott már van elég önuralmam. Az egyik vlognézős session alatt találtam rá a dash of ash Netflix booktag videójára és gondoltam, ha már így rákattantam, akkor meg is csinálom majd egyszer. Nézzük is a kérdéseket és természetesen a válaszaimat. 

1. Recently Watched - A legutóbb olvasott könyved
Múlt héten érkezett pár könyvem a Kolibri Kiadótól és köztük volt A Grincs új kiadása, amit azonnal el is olvastam. Tandori Dezső fordításában végre nem Görcsként szerepel a zöld szőrmók, hanem rendesen nevén nevezik a gyereket. 

2. Top Picks - Egy olyan könyv, amit a korábbi olvasmányaid alapján ajánlottak neked
On Sai könyveit ajánlgatták folyamatosan a környezetemben. Most, hogy már több könyvét is olvastam, még mindig téma egyébként, mert a Szivárgó sötétség eddig kimaradt az életemből, de csak azért, mert tartalékolom ínségesebb időkre. 

3. Recently Added - A legutóbb vásárolt könyved
Leigh Bardugo - Six of Crows collector's edition. Annyira szépséges az a könyv, hogy muszáj volt beszereznem.

4. Popular on Netflix - Olyan könyvek, amiket mindenki ismer (2 olyan, amit olvastál és 2 olyan, ami szimplán nem érdekel)

Amit olvastam az a Twilight és a Harry Potter. Twilighttal anno elvoltam, szerettem. Ma már nem vagyok benne biztos, hogy tetszene. A HP meg örök és az is marad. Amit nem olvastam és nem érdekel az A gyűrűk ura és a Narnia. Ne öljetek meg plz. 


5. Comedies - Egy vicces, szórakoztató könyv

Hmm, ez nehéz, mert kinek mi számít comedy-nek? Számomra például vicces volt és szórakoztató A kalózkirály lánya és a Calderon is.


6. Dramas - Egy olyan karakter, akire illik a drámakirálynő/király jelző
Taryn a Kegyetlen hercegből. Nem csak drámakirálynő, még péklapát karakter is mellé. 

7. Animated - Egy olyan könyv, aminek a borítóján rajzfilm figurák vannak 
A Grincset ér ide írnom? Ha nem, akkor legyen a Zeusz és bandája, az valamennyire rajzfilm figurás.

8. Watch It Again - Könyv vagy sorozat, amit újra szeretnél olvasni
Hehh, tengernyi ilyen könyvem és sorozatom van. V. E. Schwab és Riordan összes könyve ide tartozik, illetve a Calderon is. A legújabb kedvenceim pedig a Nevermoor és Christelle Dabos Tükörjáró sorozata. 

9. Documentaries - Egy non-fiction könyv, amit csak ajánlani tudsz mindenkinek
Lauren Graham: Gyorsan elhadarom. Főleg a Szívek Szállodája fanoknak tetszhet, de én azért ajánlgatom fűnek-fának. 

10. Action and Adventure - Egy cselekménnyel, akcióval teli, pörgős könyv
Ilona Andrews könyvei, mindegy milyen hosszúságúak. Magamat pedig nem szeretném meghazudtolni, így V. E. Schwab Gathering of Shadows-t is ide sorolom, mert annyira izgalmas és pörgős, hogy itt a helye. 

11. New Releases - Egy olyan könyv, ami csak most jelent meg vagy hamarosan meg fog jelenni, és már alig várod, hogy olvasd.
Most nincs olyan sok új megjelenés, amit várnék. Talán legjobban Kerstin Gier Fellegszállóját várom. 

12. Max: Jelölj pár bloggert!
RavenS és Arwen, nem maradhattok ki a buliból! ;) Persze bárki viheti, aki szeretné, csak jelöljetek, hogy lássam a válaszaitokat.

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates