2015. március 29., vasárnap

HELYZETJELENTÉS, MÁRCIUSI HAUL, ÉS HAZATÉRŐ KÖNYVECSKÉK (BOOKHAUL #1.)

Sziasztok!
Mostanában nem igazán aktívkodtam, ugyanis egy kisebb olvasási válságba kerültem. Brigid Kemmerer- Szikráját hivatalosan is a mumuskönyvemmé avatom. Mióta elolvastam, egyedül az Incarceront sikerült végigolvasnom, semmi mást. 


Egyszerűen nincs kedvem olvasni, közben meg attól szenvedek, hogy úgy olvasnék valami jót. Amikor elkezdek egy könyvet, akkor meg 1-2 fejezet után abbahagyom, mert rájövök, hogy nem érdekel. Voltam már ilyen helyzetben párszor, de általában pár nap/hét után elmúlt. Az pedig mindig rengeteget segített, ha belelapozgattam, olvasgattam a kedvenc könyveimbe. Percy könyvek újraolvasása, vagy kedvenc Daemon Black idézeteim is segíteni szoktak. Grayson Kennedy is mindig tudott segíteni ilyen helyzetben. Egészen eddig. Már nem is nagyon próbálkozom. Várom, hogy lecsengjen ez az időszak. 


Lehet, hogy nem olvastam ebben a hónapban valami nagyon sokat, viszont annál több könyvet vettem, ezzel is tovább növelve a tbr listámat. 

Rögtön a hónap elején "szétnéztem" a Bookdepository honlapján. Nálam a szétnézés általában egyet jelent a vásárlással. Soha nem tudok elmenni egy jó kis akció mellett. A
10-15-20-25%-os akciókat kihasználva rögtön 4 könyvvel lettem gazdagabb:

James Dashner: Eye of mindsSarah J. Maas: Heir of fire
Jessica Sorensen: The Destiny of Violet&Luke
The Secret of Ella& Micha (az utolsó 2 még nem érkezett meg).



Egy mániákus könyvvásárló számára a moly.hu is veszélyes hely. Folyamatosan látja az eladó könyves posztokat, és polcokat. Így szúrtam ki kapásból 5 könyvet ebben a hónapban.
Jus Accardo: Touch
Julie Cross: Tempest
Rick Riordan: The lost hero
David Levithan: Nap nap után
Libba Bray: The Diviners - Látók. Igaz, Riordant ajándékba vettem, így ő nem számít sajátnak :D


Aztán ott vannak még azok a fránya könyvesboltok. A Líránál 1490 Ft/ db áron volt Ann Aguirre Razorland- trilógiájának első két kötete, így az is jött velem haza. Csak a Menedéket szerettem volna megvenni, de anyumat küldtem be a könyvesboltba, Ő pedig elhozta nekem mindkettőt, amiért hatalmas köszi jár neki! ;)



Persze a Librinek is kihagyhatatlan akciói voltak, így ott is vennem kellett valamit... Így jött velem előrendelésben Leiner Laura Bexi sorozatának 2. része. Mivel a Késtél még nem volt meg, de előrendeltem a Hullócsillagot, így ezért is be kellett küldenem anyát a könyvesboltba. Szerencsémre 20%-os akcióval tudtam megvetetni mind a két részt. A Cleadurt pedig recenziós példányként kaptam, amit itt is nagyon szépen köszönök! :)) Hamarosan befejezem, és írok róla egy bejegyzést is, hátha másnak is kedve támad elolvasni.


A Diófa Antikváriumnak annyira szuper nyitási akciója volt, hogy amikor megláttam a neten a listát az akciós könyvekről, egyből felírtam körülbelül 10 könyvet, hogy majd a sors eldönti, mit tudok megvenni, mert csak pár darab volt egy-egy könyvből. Na igen, a sors döntött. Egy darab könyv nem volt már meg nekik az általam küldött listáról. Másnap fogtam magam és elmentem egy barátnőmmel az antikváriumba, és 2 keménytáblás, már nagyon vágyott könyvvel tértem haza. Így lett a könyvespolcom új lakója a Sötét elmék, és a Find you in the dark... Szintén 1490/db áron vettem. Kemény borítású, és teljesen hibátlan, új könyvek!!! Senki nem mondhatja, hogy nem érte meg :D



Igen, kicsit többet vásároltam a kelleténél. Hiába fogadtam meg magamnak, hogy félreteszek egy kis pénzt a Könyvfesztre. Valahogy sosem jön össze. Nem tehetek róla, nagyon akciósak voltak! :$
Szeretném még megmutogatni a hónapban "hazatért" könyvecskéimet is. Őket úgy kellett 2 kivételével hazakönyörögni. Utálom az ilyet, amikor kölcsönadok valakinek egy könyvet, aztán elfelejti visszaszolgáltatni. Van is ezzel kapcsolatban egy külső szemlélő számára vicces sztorim. Körülbelül 2-3 éve kölcsönadtam unokabátyámnak Rick Riordan: The lost hero c. könyvét. Pár hete visszakerült a könyvem vadonatúj állapotban, puha borításban. Na igen, ebben csak az a poén, hogy az összes Riordan könyvem keménytáblás változatban van meg. Amikor ezt szóvá tettem neki, még én voltam a hülye, aki nem emlékezik arra sem, hogy milyen könyvet ad kölcsön. Valahogy ezen azóta se tudtam túltenni magam. Szegény könyvecském megint nincs itthon (de most jó kezekben van:), de lehet jobb is. Kilógna a sorból :(

Az Ugly love-m is a polcon csücsül végre, már úgy hiányzott. Mióta megvettem szerintem max 2-3 napot volt csak itthon, folyamatosan úton van. Pont úgy, mint a Nyugalom tengere.
Karácsony után, olyan január közepe környékén adtam kölcsön egyik ismerősömnek a My true love gave to me-t, és nagyooooon féltem, hogy soha az életben nem fog visszakerülni, de szerencsére egész gyorsan visszakaptam. Ráadásul sértetlenül! :)

Másik kedvencem, amikor arra megyek haza, hogy a polcomról hiányoznak könyvek. Persze, anyumnak általában fogalma sincs, hogy eltűnt, vagy unokahúgom kedvenc szokása, hogy azt mondja anyumnak, hogy ÉN megengedtem neki, hogy kölcsönvegye. Aha... Így tűnt el 1-2 hete a Throne of Glass és az Assasin's Blade is, majd pár nappal később előkerült azzal a magyarázattal, hogy túl nehéz a nyelvezete, inkább visszahozta. Oké...

A képen a jobb oldaliak a hazatérők, a bal oldaliak pedig az e havi szerzeményeim :) 

Igyekszem aktivizálni magam, de úgy vagyok vele, hogy ami nem megy azt jobb nem erőltetni. Nekem meg igazán nincs mostanában kedvem se olvasni, se írni. Meg úgy alapjáraton semmihez nincs kedvem. Viszont készülök egy Leiner Laura: Késtél és Hullócsillag bejegyzéssel a jövőhétre :)

Zsebi ;)
- Keep calm and read a lot -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates