2016. augusztus 8., hétfő

HOGYAN OLVASOM (BOOKTAG #11.)


Hello Molycik!

Ma egy booktaggel készültem számotokra, méghozzá egy olyannal, amivel már ezer éve lógok Ngienek, és aminek elolvasásával kicsit jobban megismerhetitek az olvasási szokásaimat. 


Hogyan találsz rá új olvasnivalóra? 
Rengeteg külföldi vloggert, bloggert követek, általában nekik köszönhetően találok rá az újdonságokra. Az Epic Reads facebook oldala is hasonló célokat szolgál, és persze a Goodreads sem maradhat ki a felsorolásból.



Hogyan szeretted meg az olvasást? Nem tudom :'D Arra emlékszem, hogy utáltam olvasni tanulni, problémám volt az ü betűvel és társaival, de szerintem ez az egyetlen negatív emlékem az olvasással kapcsolatban. Az biztos, hogy általános iskolában történt az áttörés, de nem tudnám megmondani, hogy melyik könyvvel vagy mikor. Meg Cabot, J. K. Rowling és Riordan indítottak el a könyvmollyá válás útján, nagyon rá voltam kattanva a könyveikre (még most is). Abban például száz százalékig biztos vagyok, hogy Riordan Percy Jackson sorozata szerettette meg velem az angolul olvasást, mert egyszerűen nem bírtam kivárni, hogy megjelenjen a folytatás magyarul. 




Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél? Valamennyit biztos változott, de nem hinném, hogy túl sokat. Ugyanazok maradtak a kedvenc íróim, a kedvenc műfajaim, mint régen. Most sem olvasok horrort, sci-fit, krimit, és mondjuk 5-10 évvel ezelőtt sem tettem. Az egyetemnek köszönhetően több kötelezőm, szakirodalmam van, de ez a felsőoktatás velejárója, és általában utálom őket, szóval... :D




Milyen gyakran vásárolsz könyveket? Ezt így nyíltan megkérdezni? Nagyon gyakran, idén kicsit sikerült visszafognom magam, de például mielőtt elkezdtem megírni ezt a bejegyzést sikerült megrendelnem két könyvet. A molyos bookhaul polcom elég beszédes (főleg a tavalyi).




Hogyan lettél Bookblogger?Elegem lett abból, hogy a környezetemben nem volt olyan személy, akivel meg tudnám beszélni az általam olvasott könyveket, hogy nem tudtam kidühöngeni magamból, ha nem tetszett egy könyv, vagy, hogy nem volt kinek áradoznom az aktuális bookboyfriendről. Megoldottam ezeket a problémákat azzal, hogy elkezdtem blogolni, és kiírni magamból mindent. 




Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése? Általában rosszul, és ilyenkor a barátaim biztos nagyon szerethetnek, mert képes vagyok napokig, hetekig pörögni egy rosszul befejezett történeten. Az ilyen esetekben általában eljátszom a gondolattal, hogy földhöz vagy falhoz vágom az indulatokat kiváltó könyvet, de sosincs szívem hozzá :D




Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd mi fog történni? Soha. Alapszabály nálam, hogy nem lapozok előre. Nem akarom már több száz oldallal előbb tudni a csattanót, szeretem, ha képes meglepni egy történet, ha tele van csavarokkal. Utálom a spoilereket és az előrelapozgatást is, így mindkettőt messziről kerülöm.


Kit szeretnél megjelölni?Természetesen drága ProBlogger társaimat, remélem azért még nem dobtok ki a csapatból ;) Nem maradhat ki a mókából Anna és Lorelei sem, ismerjétek meg őket is egy kicsit jobban.

Köszönöm az Inside My Head vloggerének a kihívást, az ő videóját itt tudjátok megtekinteni.
Üdv,

2 megjegyzés:

  1. Haha, akármeddig hallgatnám ahogy kifakadsz egy rossz befejezés miatt :D
    Egész jól tartottad magad könyvbeszerzés szempontjából de azért az elmúlt hetekben eleresztetted magad :P
    Köszönöm a jelölést <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az, hogy eleresztettem magam, nem is kérdés xD Említettem, hogy ma is rendeltem Bookdeporól? Azok után, hogy kiakadtam rájuk xD

      Törlés

designed by Charming Templates