2017. február 4., szombat

DIY KÖNYVES GYERTYA

Hello Molycik!
Javában zajlik a kreatív hét a Prológus oldalán, ezzel kapcsolatban hoztam most nektek egy régebbi, pontosabban novemberi kreatívkodásom eredményét. Igazán nem kell hozzá sok minden, és szerintem még a legkevésbé kreatív személy is képes megcsinálni. Mielőtt rátérnénk a lényegre egy kis információ a Kreatív hétről, méghozzá az, hogy ha játszotok a Facebook oldalunkon, akkor azon két szerencsés közé tartozhattok, akik büszke tulajdonosai lehetnek egy Harry Potteres vagy egy Assassin's Creedes színezőnek. 


Húzom az időt, kezdem a háttérsztorival, hogy honnan is jött ez az az egész ötlet, és kinek köszönhetően valósult meg:

Drága RavenS-t lassan körülbelül minden bejegyzésemben megemlítem, de ezúttal is hozzá köthetőek a dolgok, ugyanis őt is rákapattam Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury c. könyvére, és közösen fangörcsölünk azóta is (Rhysand *-*), várva a harmadik rész megjelenését. 

Elég sokszor feltévedünk Instagramra is, és ilyenkor általában találunk valami olyan könyves dolgot, amit megosztunk a másikkal. Biztos sokan láttatok már pár Meraki és In the Wick of Time Candle-t, meg mindenféle könyves gyertyát, amik gyönyörűek, viszont elég drágák. Így jött az ötlet, hogy megcsinálom magamnak, ráadásul jóval olcsóbban. Na, igen, de valahogy sosem készítettem el magamnak, ezért kapóra jött, hogy RavenS-nek szeptemberben születésnapja volt. Végre megvolt a kellő motiváció, leültem a Photoshop elé, megkreáltam a képeket, és beszereztem mindent, amire szükségem volt. Ez tehát a története a gyertyának, és akik figyeltek, azok már ki is találhatták, hogy melyik könyv volt a diy-om alanya.

Először mutatok képet a kedvenc In the Wick of Time gyertyámról, ami az ihletadó volt:

Térjünk rá a hozzávalókra, tényleg nincs szükség nagyon sok mindenre:
  • meglepő módon szükségünk van gyertyára, én Ikeás változat mellett tettem le a voksom, darabja 290 Ft volt. 
  • ragasztóra, amivel felragasztod a képet az üvegre
  • képekre, amiket méretezel és kinyomtatsz, 
Lényegében ennyi. Egy kis szabadidő sem árt, nekem több időmet elvette a képek megszerkesztése, mint a 3 gyertya elkészítése.

A képek méretezése függ a gyertya méretétől is, én azt csináltam, hogy miután megvettem a nekem tetsző gyertyákat lemértem kb-re, hogy mekkora felületet foglaljon el a kép, majd ez alapján méreteztem és szerkesztettem mindent. 

Ezeket a képeket használtam:
Saját készítésű

Ezt csak én méreteztem, Google képkeresőben találtam az
eredeti képet
 A végeredmény pedig a következő lett:
 



Elnézést a kupiért, de nem csináltam elkészülés után
képeket, ez volt az egyetlen módja, hogy meg tudjam
mutatni a kész terméket :D
Nagyon egyszerű, olcsó, és kellő energia ráfordítással nagyon szép gyertyákat alkothatunk magunknak, ráadásul nem kell heteket várni rá, szállítási költséget se kell fizetni.

Vigyázz, kész, rajt, irány kreatívkodni! 
Üdv, 

2 megjegyzés:

  1. De jó ötlet, nagyon szépek lettek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg nagyon egyszerű elkészíteni, külföldön viszont iszonyatosan drágák ezek a gyertyák szerintem :/

      Törlés

designed by Charming Templates