2016. október 3., hétfő

NYÁRI BOOKHAUL 2. FELVONÁS (BOOKHAUL #5.)

Hello Molycik!
Olyan gyorsan eltelt a nyár, hogy feleszmélni nem volt időm a fesztiválok után, máris az egyetem padjaiban találtam magam. Olvasni sem olvastam valami hű, de sokat, viszont még a nyár végén, illetve ősz elején egy kis könyv vásárlás belefért. Lássuk a kupacot, amit felhalmoztam.

Először a Bookdepositorys rendeléseimet mutatom meg, amik között van olyan, amit már biztosan megemlítettem az előző haul bejegyzésben is, de ez az újra küldött verziója annak. Elég sok probléma van a depos csomagokkal mostanában, de legalább egy kisebb idegbaj és 100 levél után küldenek egy újat.

Rákaptam Schwabra, a könyvei pedig
viszonylag olcsók paperbackben :)
Kétszer is megvan, mert az első alkalommal
kb. 1,5 hónapot utazott, mire megérkezett.
Előrendelés volt, és kivételesen időben,
hibátlanul érkezett meg ez a gyönyörűség.
 


Mennyire gyönyörűek már! *.*
Murder Complexből is megérkezett a csere.

A CoHo könyveknek története van. Még márciusban volt egy rendszerhiba a Bookdepository oldalán, és pár 100 forintba kerültek maximum a könyvek. Akkor lerendeltem egy fél könyvesboltnyit, és nem postáztak ki semmit, hanem visszaküldték az árát. Ebben a rendelésben benne volt az egy hiányzó Colleen Hoover könyvem is, ami előrendeléses státuszban volt akkor, mert ugye csak augusztusban jelent meg a könyv. Jó, később megrendeltem még egyszer, mert kellett a polcomra, hogy, ha végre eljutok odáig, el tudjam olvasni. Igen ám, csak, hogy a megjelenéskor körülbelül 5-6 üzenetet kaptam a depotol, hogy feladták a könyvemet. Gondoltam meghülyültek vagy ők, vagy a rendszerük, vártam, hogy megérkezzen az egy szem könyvem, amit előrendeltem. Amikor megjött kicsit meglepődtem, mert a legtöbb CoHo könyvem UK kiadású, ez meg egy USA kiadásos volt, és tisztán emlékeztem, hogy nem az amcsi verziót rendeltem meg, de végül beletörődtem, hogy megint megszívtam. Majd 2-3 héttel később megérkezett még egy It ends with us, ami már az az előrendelés volt, amit legutoljára adtam le, vagyis az általam vágyott UK kiadás. Szóval lényegében jól jártam, mert most van két példányom is belőle, igaz már nem sokáig, ugyanis találtam gazdát a meglepetés könyvnek.

Köszönöm szépen a Twister Médiának a könyvet! :)
Moskát Anita Horgonyhelyének annyira szép a borítója, hogy ezer éve kívánságlistás nálam a könyv, de valahogy mindig mást vettem meg helyette. Ezúttal sem én vettem meg, öcsémtől kaptam egy dedikált példányt :)
390 forint volt darabja a két könyvnek, azt hiszem érthető,
hogy megvettem őket.
Olvastam már a könyvet, de nem tudtam ellenállni a
Libri 999 Ft-os akciójának, mert látok rá esélyt, hogy
a közeljövőben még újraolvasom ezt a cukiságot.
Kivételesen nem költöttem olyan sokat, mint szoktam. Próbáltam magam visszafogni, és még mindig próbálkozom, bár van egy olyan érzésem, hogy októberben bukom az egészet, mert megjelenik Rick Riordan új könyve, meg Marissa Meyertől is jön egy retelling, úgyhogy nem lesz más választásom, mint felmerészkedni Bookdepsitoryra. 

Ti miket vettetek az elmúlt pár hónapban? 
Üdv, 


2 megjegyzés:

  1. Így egyben küldhetnéd nekem, elfogadnám. :D Na jó, főleg a V. E. Schwab könyveket akarom, de olyan gyönyörűek így egyben! Az It Ends With Us pedig nem semmi sztori! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon gyönyörűek :3 A depo meg azért elmehet a francba, mert ennek a haulnak a fele tényleg újraküldött könyv xD A The Shadow Queenből is kettő van már a polcomon, RavenS örülhet, mert általában nála landolnak ezek a könyveim :D #dealoftheyear

      Törlés

designed by Charming Templates