2019. január 6., vasárnap

KÖNYVEK, AMIKET DECEMBERBEN OLVASTAM (WRAP-UP #11.)

Hello Molycik!
Állandó rovatok felélesztésének új felvonása következik. Régen szerettem wrap-up, azaz összefoglaló bejegyzéseket írni egy adott hónapban olvasott könyvekről, megpróbálok életet lehelni a blog ezen részébe is. 

Decemberben magamhoz képest elég sokat olvastam, bár ezt főként a vizsgaidőszak és a szakirodalom tenger segítette elő. Az egyik vizsgámra Krúdytól kezdve szinte mindent kellett olvasni, de ezekkel nem untatnék senkit, épp elég, hogy én majd elaludtam felettük. 
  • Krúdy Gyula: A magyar jakobinusok / Ál-Petőfi → csak az Ál-Petőfit kellett elolvasnom
  • Zombory Máté: Az emlékezés térképei
  • Hankiss Ágnes: A bizalom anatómiája
  • Natalie Zemon Davis: Martin Guerre visszatérése
Projektekre is olvasgattam, értékelések többsége már a blogon fellelhető. Kedvencem egyértelműen A Grincs volt, de hát az az örök favoritok közé tartozik. 
  • Josie Silver: Egy decemberi nap 
  • Dhonielle Clayton: The Belles – A szépség ára
  • Alwyn Hamilton: A szultán foglya
  • Matt Haig: Karácsony apó és a csokitojás
  • Dr. Seuss: A Grincs
A fent említetteken kívül még két könyvbe kezdtem bele:
  • Evelyn Skye: The Crown's Game → már be is fejeztem és imádtam. Szinte az első mondat után magával ragadott a hangulata és nem is eresztett el azóta sem. Van egy olyan érzésem, hogy a duológia befejező kötetét nagyon hamar el fogom kezdeni, mert tudni akarom, mi lesz a babákkal. 
  • Leiner Laura: Maradj velem → igazából úgy rendesen csak most kezdtem el olvasni, hogy betöltsem a The Crown's Game után keletkezett űrt.
Ti miket olvastatok decemberben? Van olyan, amit ajánlanátok? 
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates