2016. augusztus 20., szombat

MIT OLVASOK MOST?

Hello Molycik!
Még mindig nem haladok sehová az olvasásaimmal, mert nincs kedvem semmihez. Olyan szinten szenvedek mostanában, hogy az hihetetlen. 
Gondoltam, ha molyon felpakolom elkezdettnek azt a pár könyvet, amibe az elmúlt pár hétben belekezdtem, akkor majd megjön a kedvem az olvasáshoz, mert zavarni szokott, ha százezer könyvbe kezdek bele, aztán csak ott vannak a profilomon. Na igen, ez egy elég rossz ötlet volt, mert körülbelül 50 könyvbe olvastam bele augusztusban, így módosítottam a tervet, csak azokat jelöltem be elkezdettnek, amit muszáj elolvasnom, mert valamilyen Prológus projekt része vagy előolvasás (három ilyen is van, és már egy hónapja el kellett volna kezdenem őket...). Most ezeket a könyveket szeretném megmutatni Nektek, hátha kicsit több kedvem lesz az elolvasásukhoz :)


Jelenleg hét könyvbe kezdtem bele, pedig ennyire sokat tényleg nem szoktam egyszerre olvasni. Nagyon ritkán fordul csak elő, főként vizsgaidőszakban, amikor minden nagyon vágyott könyv egyszerre jelenik meg, nincs időm és végül az összeset elkezdem egyszerre. Most semmi ilyen nem történt, mégis úgy alakult, hogy hét történetet próbálok magamévá tenni. 
Molyon zsebibaba007 néven találtok meg :)
Holly Smale Geek Girl sorozatának legújabb kötetét megjelenés óta el szeretném olvasni, mert egyszerűen imádom a szereplőket és a szerencsétlenkedéseiket. Júniusban elkezdtem, de nem sikerül befejeznem, fél-egy fejezeteket haladok, ebben a tempóban még élvezem is a történetet, de csak egy ideig. Nagyobb dózisban most nem csúszik Harriett szenvedése, és Nick se jelent még meg, Jaspert pedig nem bírom. A visszatérő szereplőknek viszont örülök, jó újra Bunty nagyiról és Rinről olvasni :)

Leiner Laura egyike azon magyar íróknak, akiktől olvasok. Kevesen vannak, de Laura még közéjük tartozik. Már nem akkora kedvencem, mint régen, inkább a guilty pleasure kategóriát népesítik a könyvei. Általában akkor nyúlok Laura történeteiért, amikor egy kis kikapcsolódásra vágyom, ha nevetni szeretnék és elfelejteni minden bajomat. Gondoltam majd Bexi és Márk rugdosnak előre, újult erővel ugrok neki az olvasásnak, ha elolvasom az új Bexi kötetet. Hát, nem így történt, valami 50 oldalt olvastam el jó két hónap alatt. Beka jobban idegesít, mint valaha, meg úgy az egész sztori olyan meh. 

Janne Teller Semmijét szerettem, ezért, amikor Prológuson brainstormingoltunk és kiagyaltunk valamit, egyből lecsaptam rá. Már egy ideje várólistás tőle a Minden, most itt a remek alkalom, hogy végre el is olvassam. Még jó, hogy rövid, mert eddig nagyon nem jön be.

Van három előolvasásom, amikkel haladnom kéne, de még el sem kezdtem. Hű voltam önmagamhoz, amikor kiválasztottam őket a listáról, ugyanis borító és ajánlás alapján döntöttem. Coverwhore énem megint alkotott, bele se gondolt abba, hogy lehet utána kéne nézni a könyveknek előbb, és csak utána választani. Mondjuk Jordanna Max Brodsky Immortals című könyvénél az is elég nagy szerepet játszott, hogy Percy Jackson rajongóknak ajánlják. Akkor csak jó lehet, nem? :D
A Rebel of the Sandsre meg csak rá kell nézni és alap, hogy olvasni szeretném. Fogalmam nincs miről szól, de Szonja szerette, a borító meg tetszik, szóval gyere a mamához. Azóta már meg is rendeltem, de még mindig nem sikerült elkezdeni. A harmadik előolvasós könyv Alice Oseman nevéhez kötődik: Radio Silence a becses címe. LMBT, ifjúsági, kortárs, remélem, hogy jó lesz és érdekes, nem a szokásos klisékkel és nyállal teli történet. Egyébként az írónőtől már ezer éve szeretném olvasni a Solitairet, csak egyelőre még nem sikerült beszereznem, de majd idővel erre is sor kerül. 
Mennyire szép ez a borító?! *.*
Az utolsó könyv, amit olvasok egy Riordan kiegészítő kötet. Benne van minden reményem, főként azért, mert Rick bácsi írta. A Magnus Chase and the Gods of Asgardhoz tartozik ez a 128 oldalas szösszenet, ami jelenleg elég nagy falatnak tűnik számomra. Nem mertem még beleolvasni, mert attól félek, hogy untatni fog ez is, mint az előzőleg olvasott Villámtolvaj, pedig már ott is összetört bennem valami, ilyen még nem fordult velem elő. Untam egy Percy könyvet. ÉN!!! Szerintem rémálmom volt, vagy nem tudom, de ezt azóta sem sikerült feldolgoznom. 
Ennek az egész posztnak az lett volna a lényege, hogy összeszedjem magam, és elkezdjek írni. Az írás része megvolt, de azt nem mondanám, hogy a kedvem megjött hozzá, inkább csak elvoltam, amíg ezt összehoztam. Próbálkozom, igyekszem, majd valamikor jelentkezem. Bármi tanácsotok, tippetek van olvasási - és írási válság leküzdésére, azt továbbra is örömmel fogadom, amit eddig ajánlottak nem vált be :(
Olvassatok, élvezzétek ki ezt a maradék egy-két hetet, ami hátra van a nyárból.
Üdv,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates