2017. január 14., szombat

MIT OLVASOK MOST, ÉS TERVEK A KÖVETKEZŐ PÁR HÓNAPRA OLVASÁS SZEMPONTJÁBÓL (MOST OLVASOM #2.)

Hello Molycik!
Tavaly decemberben írtam egy 5 könyv, amit a  vizsgaidőszakban szeretnék olvasni bejegyzést. A következőkben erről következik egy kis helyzetjelentés, illetve arról, hogy jelenleg miket olvasgatok és, hogy melyek azok a könyvek, amelyeket a közeljövőben tervezek a kezembe venni.

Kezdjük a vizsgaidőszakos tervekkel. A célkitűzésem tehát öt könyv volt, méghozzá a következők:

  • Marie Rutkoski: The winner's curse - A nyertes átka (A nyertes trilógia #1.)
  • Victoria Schwab: Felszabadulás (Archívum #2.) 
  • J. K. Rowling - John Tiffany - Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek
  • Amie Kaufman - Meagan Spooner: These Broken Stars - Lehullott csillagok (Lehullott csillagok #1.)
  • Réti László: Falak mögött
Az a nagy helyzet, hogy olyan szinten sokat kell tanulnom mostanában, hogy a legnagyobb örömöm az, ha végre lefeküdhetek aludni, így ezzel a kis listámmal sem állok jól. Egyedül Réti László könyvét kezdtem el olvasni, elég szépen haladok is vele. Brutálisan jó, és azt kell mondjam, hogy nem hiába kapta a vízió címkét a könyv, sajnos el tudom képzelni, hogy a Réti által felvázolt jövő vár ránk 5-10-15 év múlva. 

Aktuális olvasmányaim moly profil alapján:


Egészen szép számú elkezdett olvasmányom van molyon, viszont ezek közül is csak Rétit és a drágalátos kriminológia könyvecskémet olvasom, meg nagyon néha a Fear the drowning deepet, ami számomra nem egy telitalálat, csak szenvedek az olvasásával, folyamatosan bealszom rajta.
  • Réti László: Falak mögött → Kezdés időpontja: 2016. december 28., 11:46, jelenleg 74%-nál tartok, szerintem ma vagy holnap be is fejezem.
  • Borbíró Andrea – Gönczöl Katalin- Kerezsi Klára – Lévay Miklós: Kriminológia tankönyv → Kezdés időpontja: 2016. december 5., 20:06, jelenleg olyan 70% körül járok, terveim szerint a 19-ei vizsgámig befejezem, ha nem akkor gáz van :D
  • Sarah Glenn Marsh: Fear the Drowning Deep → Kezdés időpontja: 2016. november 26., 13:18, jelenleg 26%-nál járok, befejezés időpontja bizonytalan.
  • Anna Kendrick: Scrappy Little Nobody → Kezdés időpontja: 2016. november 23., 01:43 , jelenleg a 77. oldalon, azaz 28%-nál tartok. Hamarosan folytatni szeretném, mert amit eddig olvastam belőle, az nagyon tetszik.
  • Rick Riordan: The Hammer of Thor → Kezdés időpontja: 2016. október 4., 21:47, október óta nem olvastam tovább, 145. oldalon hagytam félbe, 31%-nál. Tipikus Riordan könyv, ez alatt a pár fejezet alatt is nagyon jól szórakoztam, szóval mindenképp foly. köv! :)
A következő három könyvet igazából már tavaly bejelöltem, hogy elkezdtem az olvasásukat, de ez csak annyiban valósult meg, hogy megnyitottam őket az e-olvasómban. 
  • Marissa Meyer: Heartless → Meyertől a Lunar Chronicles sorozatot imádom, így amikor meghallottam, hogy jön új könyve, azonnal lecsaptam rá. Remélem hasonló színvonalú lesz, mint a Holdbéli krónikák, mert akkor biztos, hogy szeretni fogom.
  • Amy Ewing: The Black Key → Az Ékkő 3. része, amely egyben elvileg záró kötete is a trilógiának. Sok jóra nem számítok, csak a mazochizmusomat táplálom ezzel a könyvvel, mert már az előző két részét sem szerettem, de néha kellenek az ilyen történetek.
  • Katharine McGee: The Thousandth Floor → futurisztikus Gossip Girl címkével illetik a könyvet, majd kiderül, hogy mennyire bejövős, ha végre valahára elkezdem olvasni. 

Tervek a következő hónapokra:
Februártól elviekben újra több időm lesz, aktívkodhatok majd a blog és Prológus táján is, sőt már most úgy betábláztam magam, hogy tuti a fejem fogom fogni, amikor odakerülök, hogy na akkor csináljuk :D
  • Ami biztos, az az, hogy fogok egy kicsit kreatívkodni, színezgetni.
  • Tervben van egy Forbidden újraolvasás Valetin-nap környékén, hogy kellőképp sötét és depressziós hangulatban legyek, és elsirassam az első félévet :D
  • Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó c. könyvét már megjelenés óta el szeretném olvasni, így nem maradhat ki a buliból ez sem, illetve
  • James Dashner számomra még olvasatlan könyve is sorra fog kerülni, amely a The Eye of Minds címet viseli, és ha jól tudom mostanában fog megjelenni magyarul is a CartaLight jóvoltából.
  • Nem is olyan régen, a Fumax Kiadó jóvoltából megnézhettem premier előtti vetítésen az Assassin's Creed mozifilmet, amit nekem nagyon tetszett, ezért úgy döntöttem az új könyvet a Last Descendants-ot is el kell olvasnom. 
  • Ezeken kívül TBR-t is csökkentek majd, RavenS úgyis ezer éve nyaggat már Dan Wells Partials c. trilógiájával, úgyhogy valószínűleg végre megpróbálkozom vele. 

Azt ezúttal nem ígérem meg, hogy sokkal aktívabb leszek, és rengeteg értékelést fogok írni és társai, mert magamat ismerve úgy se valósulna meg, viszont, amikor nem teszek magamnak felesleges fogadalmakat, olyankor elég produktív tudok lenni.

Ha van kedvetek írjátok meg, hogy mik a terveitek olvasás szempontjából az elkövetkezendő pár hétre, hónapra.
Hamarosan újra jelentkezem. 
Addig is üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates