2018. január 2., kedd

5+1 KÖNYV, AMIT TUTI BESZERZEK 2018-BAN (5 KÖNYV, AMIT... #7)

Hello Molycik!
Először is nagyon boldog, sikerekben, olvasásban és könyvekben gazdag új évet kívánok minden olvasómnak! 

Másodszor pedig elérkeztünk 2018 első bejegyzéséhez, amiben 5+1 olyan könyvről lesz szó, amikre mindenképp ráteszem a mancsom idén. Mert már nagyon szeretném őket a polcomon tudni és van, amelyik ezer éve megjelent! Igen...coverwhore énem már megint átvette az irányítást, mily meglepő. 

A listám első eleménél rögtön csalok, ugyanis két könyvről van szó kapásból, de mivel boxsetben szeretném, ezért egynek számolom. Leigh Bardugo Six of Crows duológiájára fenem a fogam azóta, hogy láttam mennyire szép a keménytáblás kiadás. Fekete és vörös szélek, gyönyörű borító, ígéretes fülszöveg és az idézetek alapján az írónő stílusa is zseniális. Ide nekem, de azonnal. Szerintem miután So-So megmutatja, milyen élőben a boxset, azonnal megrendelem, hadd sikítson a bankkártyám.

A második és harmadik eleme a listámnak egy írónőtől van, méghozzá Marissa Meyertől. Imádtam a Lunar Chroniclest Meyertől, illetve részben neki volt köszönhető, hogy nem akartam apró kis darabokra tépni a Because you love to hate me antológiát, szóval egyértelmű, hogy olvasni szeretném mind a Heartless-t, mind a Renegades-t tőle. Egy kis plusz infó: elméletileg a Menő/Manó kiadó megvette a Renegades jogait, így valószínűleg hamarosan magyarul is várható a kötet. A Heartless esetében pedig olyan pletyiket hallottam, hogy a KMK-nál vannak a jogok, ráadásul a Lunar Chronicles újra kiadásával együtt. Milyen fantasztikus lenne, ha idén kiadná a kiadó... 

Könyvmolyképzőnél maradva, Varga Beától, azaz On Sai-tól nagyon szeretném a Siker tintáját, mert biztosan lesznek benne olyan tanácsok, amitől akár még a szakdogám írása is könnyebben menne :D Amúgy is jöhet bármi On Saitól, annak a polcomon a helye. Szerintem idén a Lucy és a Scar is beszerzésre kerül, pontosan ezen okból. 

Az utolsó könyv, amiben biztos vagyok, hogy be fogok szerezni az pedig nem más, mint Laini Taylortól a Strange the Dreamer. Már beleolvastam a könyvbe és nagyon magával ragadott az írónő stílusa, na meg persze RavenS csak áradozik Lainiről, úgyhogy igazából nincs választásom, be fogom szerezni és kész. A borító már csak hab a tortán. 

+1. Már párszor említettem, hogy mennyire imádtam Victoria Schwab A Darker Shade of Magic könyvét, így nem lesz meglepő, hogy a könyvhöz kapcsolódik a plusz egy beszerzésem. Nem tudom, hányan ismeritek Charlie Bowater nevét, de többek között Sarah J. Maas könyveinek karaktereit illusztrálta és szerintem igazán tehetséges. Naná, hogy, amikor megtudtam, hogy a francia ADSOM borítója neki köszönhető, egyből szerettem volna. Jó, igazából mindegy, hogy ki tervezte a borítót, annyira szuper lett, hogy akarom és kész. Ráadásul így ráfoghatom majd az egyik kedvenc könyvem olvasását arra, hogy épp a francia nyelvtudásom updatelem. 


Mik a Ti terveitek 2018-ra? Melyek azok a könyvek, amikről már most január elején tudjátok, hogy hamarosan a polcotokon fognak landolni? 
Üdv,






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates