2017. december 30., szombat

2017 UTOLSÓ HAUL BEJEGYZÉSE (BOOKHAUL #7.)

Hello Molycik!
Az idei év utolsó napján ugyan mi mással jöhetnék, ha már letudtam a best és worst of listákat? Még több könyvvel, ami esetlegesen kedvenc lehet, már ha végre odáig jutok, hogy elolvassam mindegyiket :D Igen, haul bejegyzés következik, méghozzá az elmúlt pár hónap szerzeményeiről. Felkészülni, nagy mennyiségű könyvről lesz szó.

>> Szeptember


Egészen szeptemberig visszautazunk az időben, ugyanis akkortájt kellett volna megérkeznie Sarah J. Maas: Tower of Dawn és Leigh Bardugo: Wonder Woman köteteinek, amiket a Bookdepositoryról rendeltem. A hangsúly a kellett volnán van, ugyanis csak kétszeri reklamálás és 1,5 hónapos csúszás után érkeztek meg a babáim, ráadásul sérülten. Mindkét könyvet nagyon szeretném már olvasni, 2018-ban tuti szánok időt arra, hogy belemerüljek ebbe a két történetbe. 


A projektek kapcsán pedig már előre készültem a middle grade, magyar, steampunk és filmes heteinkre, így került a polcomra a következő pár könyv:
- Chris Colfer: A kívánságvarázslat
- Böszörményi Gyula: Mindörökké várni
- Vivien Holloway: Végtelen Horizont
- Lauren Graham: Gyorsan elhadarom
- Holly Black – Cassandra Clare: A bronzkulcs

>> Október

Október egy igazán emlékezetes hónap volt könyvek terén, mert 1. végre megjelent az általam már nagyon vár A Por könyve Philip Pullmantól nem csak angolul, de magyarul is és a Gabo kiadó újra kiadta Az Úr sötét anyagai trilógiát is, 2. kis hazánkba is megérkezett az első könyves subscription box a Book a Sloth Club jóvoltából, én pedig voltam olyan szerencsés, hogy kaphattam egyet a mintadobozból, 3. nem csak A Por könyve, de az Egy sötétebb mágia gyűjtői kiadása is megjelent. Bárcsak azt mondhatnám, hogy a fentebb felsoroltak közül egyiket sem szereztem be és akkor örülne a pénztárcám, de vétkeztem és ezeken kívül még pár könyvet beszereztem, mert bizonyára üresen tátong a könyvespolcom...

Na, de akkor nézzük miket szereztem be októberben:
Nagy szívszerelmem Catherine Fisher Incarceron duológiája, így amikor megláttam, hogy a Bookline féláron dobálja mindkét kötetet nem hagyhattam ott árválkodni szegényeket a webshopban, azért nem vagyok szívtelen. Mindkettő a kosaramban landolt, meg mellé becsusszant On Sai: Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál c. könyve is, méghozzá keménykötéses kiadásban, mert ki kellett használnom, hogy volt egy 50%-os kuponom. Ooops...

Ismét készültem a projektekre is, méghozzá megint a magyar írósra és a Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából gazdagabb lettem Fekete Judit: Az őrület határán és Rácz-Stefán Tibor: Mikrofonpróba kötetekkel. A Philip Pullman hetünkre is készültem, így a teljes Az Úr sötét anyagai trilógia és az újonnan megjelent A Por könyve is gazdára talált személyemben. Rajongásom Pullman művei iránt pedig abban is megmutatkozik, hogy angolul is megrendeltem a könyvet, aminél én szentül hittem , hogy utálni fogom a borítóját, mert annyira nem tetszett, amikor először megláttam, hogyan is néz ki a brit kiadás. Na, de élőben *.* Dráááágaszááág. 

Amikor már kezdtem feladni a reményt, hogy valaha megérkezik az előrendelt példányom Victoria Schwab: A Darker Shade of Magic gyűjtői kiadásából, pontosan akkor futott be a postás vele és, ha még éltetek szép kiadást *.* A Book of Dust mellett a másik kedvencem ez volt októberben.

A Book a Sloth Club mintadoboza az állatok köré épült, amiben az Egy kutya bakancslistája rejtőzött, így ezzel is bővült a kis magánkönyvtáram. 

>> November

Meg kell mondjam a november nem a kedvenc hónapom, hiszen ilyenkor már közeleg a vizsgaidőszak meg a rengeteg ZH és nem igazán jut ideje a könyvmolynak, hogy elmerüljön a könyvek világában. Mondjuk annyi előnye volt, hogy a pénztárcámat megkímélte, ugyanis saját magamnak egy könyvet sem vettem, csak kaptam, méghozzá hármat. 

Az elsőt unokanővéremtől, mert a lila borítóról én jutottam eszébe. Btw, nem csak azért, mert lila, de imádom Ashley Poston: Geekerella c. könyvének a borítóját. A másik két könyvet pedig a Gabo és a Libri kiadónak köszönhetem. Ezek Az üvegmágus és A boldog herceg :)

>> December

Az év utolsó hónapjában összesen 7 könyvvel bővült a könyvtáram.  Az első rögtön a karácsonyi projektre készülődve a postaládámban landolt egy Christmasaurus, ami halál cuci, borítómániás énem imádja a metálos csillogását és a cuki dínót az elején. És, ha már Libri, akkor következzen a felsorolásban Dr. Seuss: Zöld sonkás tojás meséje, amit a könyvelhagyós projektjüknek köszönhetően szereztem meg, miközben az Arany János metrómegállónál bóklásztam :)
A RavenStől kapott csomagom :)

Az összes többi könyv karácsonyi ajándék volt. 

Mióta összeálltunk a Prológus csapatával, minden évben tartunk egy ProKari(óta)-t, azaz a mi saját kis karácsonyi összejövetelünket. Találkozunk Budapesten, jót eszünk, iszunk, beszélgetünk, mellette pedig megajándékozzuk egymást. Uszáma húgával szoktuk kihúzatni a neveket, hivatalosan is ő a Pro angyalkája, aki eljuttatja a bloggerekhez az infót, hogy ki-kinek ad ajándékot és indulhat is a találgatás. Az a vicces, hogy amíg tavaly Netrának adtam és tőle kaptam, idén RavenS-nek adtam és tőle kaptam. Szóval, aki jövőre engem húz, készülhet rá, hogy nagy eséllyel tőlem fog ajándékot kapni :D 

Nagyon baba csomagot állított össze RavenS és nevéhez hűen az An Enchantment of RavenS-t kaptam ajándékba :D Plusz még pár hónappal ezelőtt megrendelte nekem is akciósan a Crown's Game hardback kiadását, így azt is hozta nekem, hadd örüljek :3 Illetve még Timitől is kaptam egy könyvet, mert egy cukorbogár és nekem adta a Szelídíts meg! duplikációját <3 Annyira szépséges az a könyv élőben, ha látjátok a könyvesboltban vagy könyvtárban mindenképp csodáljátok és tapizzátok meg.

Reader Surprise Luxury doboz :)
December 23-án tartottuk a Prológusos karácsonyt, viszont 22-én este kaptam egy levelet a Könyvmolyképző Kiadótól, hogy másnap számíthatok a futár érkezésére, ugyanis voltak olyan cukik és megleptek egy karácsonyi ajándékkal, méghozzá a Reader Surprise Luxury dobozával. Nagyon jól esett, hogy rám is gondolt a kiadó és még egyszer köszönöm szépen nekik. A dobozban volt egy Yankee Candle karácsonyi fahéjas illatban, amitől én mondjuk a falra mászok, de nagymamám nagyon örült neki (háttérinfó: rosszul vagyok a fahéjtól, de nagyon, már az illatától is) és egy sült tea, amit már nagyon régóta ki szerettem volna próbálni és meg is tettem a csomag kibontása után. Egy élmény volt fahéj darabkát találni benne, szóval mindenképp maradandó volt a tea fogyasztása :'D 

A doboz tartalmazott még egy vászontáskát is, amit tuti használni fogok a jövőben, szeretem, ha mindig lapul egy a táskámban, hogy ha elkapna a vásárlási láz legyen nálam és ne kelljen még tasira is költeni, ennyivel is több marad könyvekre :D Ha már könyv, két darab is lapult az egyébként csini külsővel megáldott dobozkában, a masnit imádtam az elején, kár, hogy valami cuki rajzocskával nem dobták fel a sablon postai dobozt, hogy egy kicsit "luxibb" legyen. Az fő attrakció Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss – Perzselő csókja volt, a luxus kísérete pedig Alex Flinn: A Kiss in Time – Csók, pont jókor könyve. Az A Kiss in Time-t még anno ezer éve, gimis koromban olvastam, viszont nem volt még meg, úgyhogy ennek még örültem is. A White Hot Kiss esetében pedig maradjunk annyiban, hogy valószínűleg kihagyom az élményt, amit a könyv nyújthatna, max majd ha nagyon mazochista kedvem lesz, akkor veszem kezembe. Azt hiszem kinőttem már JLA könyveiből így nem tépáznám az ELTE miatt egyébként is gyenge idegeimet. 
Szeptember-decemberi szerzeményeim
Nem mondanám, hogy visszafogtam magam az elmúlt pár hónapban vagy, ha már itt tartunk egész évben. Az előző évekhez képest lényegesen csökkent a vásárolt könyvek száma, de még van hová fejlődnöm. Ne értsetek félre, örömmel vásárolok könyveket, ha megtehetem, de jobban örülnék, ha a saját könyveim olvasottságának aránya is növekedne végre, de ahhoz egy időnyerőre lenne szükségem. Nem árul véletlenül valaki? Szívesen beruháznék egyre! 
2017-ben vásárolt könyveim száma: 75 db. 


Üdv,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates