2015. április 22., szerda

POST-EASTER/EASTER AFTERPARTY BOOKTAG (BOOKTAG #6.)

Sziasztok! :)
Ma molyolás közben felfedeztem, hogy Uszáma, a Könyvspirációk bloggere egy Easter booktaget posztolt. Majd szépen megtárgyaltuk, hogy én is ki akartam tölteni a taget, de mire eszembe jutott, már jóval Húsvét után jártunk. Én úgy vagyok vele, hogy nem a booktag címe, hanem az abban szereplő könyvek számítanak, ezért Uszáma kihívására (Challenge accepted!) elkészítettem a Post-Húsvéti booktaget :D

1. Nyuszi - Egy könyv, ami bárcsak sokszorozódna (vagyis egy könyv, amihez szeretnél folytatást, de sajnos nincs hozzá)

Páran már tudják, hogy hatalmas Grayson Kennedy rajongó vagyok, így ide mindenképp Kelly Oram- The Avery Shaw Experiment (Szívzűrterápia strébereknek) című könyvét mondanám. Graysonból sosem elég! <3 

2. Tojás - Egy könyv, ami meglepett:
Leiner Laura: Hullócsillag című könyve mindenképp meglepett. A Késtélt nagyon nem szerettem, és alig tudtam elhinni, hogy LL írta. A Hullócsillagban már félig-meddig visszakaptam a megszokott Laurás humort és pár óra alatt kiolvastam a legújabb Bexi könyvet. Még én is meglepődtem saját magamon, amikor a könyv végére érve megállapítottam, hogy #márker lettem :D 

3. Tojásvadászat - Egy könyv, amit nehezen szereztél meg: 
Nem tudom, hogy volt-e olyan könyvem, amit nagyon nehezen szereztem meg, de az tuti, hogy Jessica Sorensen: The secret of Ella&Micha c. könyve majd másfél hónapig utazott, mire eljutott hozzám. Kis világutazó könyv, ki tudja hol állt, és mennyi ideig, míg végre Nógrád megyébe jutott.

4. Bárány - Egy gyerekkönyv, amit még mindig szeretsz:
Micimackó! De gondolom ez nem meglepetés, már csak a nicknevemet tekintve sem :D

5. Tavasz - Egy könyv, aminek a borítója a tavaszt idézi fel benned
Másnak lehet, hogy nem a tavasz jutna eszébe erről a borítóról, de nekem mindig a tavaszi záporok ugranak be róla. Ez a borító pedig Jessica Sorensen: The Coincidence of Callie&Kayden c. könyvéhez tartozik.

6.Jézus - Egy vallásos/spirituális könyv, amit szeretsz
Spiritualitásról mindig Coelho ugrik be, nem tudom, hogy miért. Tőle egyik legnagyobb kedvencem az Alkimista.

7. Feltámadás - Egy könyv olyan szerzőtől, aki már elhunyt:
Legyen egy klasszikus is: E. T. A Hoffmann: Az arany virágcserép. Hoffmann tuti nem volt tiszta, amikor írta, de nekem nagy kedvencem volt a gimiben. Salinger Zabhegyezője számomra mindig is Zabhegyező marad, nem pedig Rozsban a fogó is nagy kedvencem, így akár azt is írhatnám ide.

8. Kosárkák - Egy könyv, ami a kívánságlistádon van
Egyetlen könyvet általában nem tudok választani, de ha bárki választás elé állítana most, hogy mondjak egy könyvet, amit azonnal és legjobban szeretnék olvasni, kapásból rávágnám, hogy Sarah J. Maas - The Queen of Shadows. Nemrég fejeztem be az Üvegtrón sorozat 3. részét, az Heir of fire-t, és fogalmam sincs, hogy fogom kibírni szeptemberig. Már most minden bajom van, tudnom kell mi lesz Doriannal. Még több Rowant akarok, és Chaolaenat, meg Dorlaenat!!!

9. Édesség - Egy édes könyv
Tara Sivec- Seduction and snacks, azaz Csábítások és csemegék. Számomra ez egy édes könyv, hiszen tele van csokival, meg különböző édességgel, és humorban sem szűkölködik. Egyszerűen tökéletes :D

Ez lett volna az utó-húsvéti booktagem, ha megtetszett és Te is lázadó lelkületű vagy, akit nem érdekel, hogy már rég elmúlt Húsvét, akkor töltsd ki bátran! :) 
Zsebi ;)
- Keep calm and read a lot - 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates