2015. május 1., péntek

ÁPRILISI BOOKHAUL (BOOKHAUL #2.)

Sziasztok!
Ismét eltelt egy hónap, ideje összegezni, hogy milyen könyvekkel bővült a magánkönyvtáram.
Azt sikerült fényképezgetés közben megállapítanom, hogy áprilisban sem sikerült visszafognom magam, a képek magukért beszélnek :D


Pár könyv nincs rajta a képen, mert 1. még nem érkezett meg (előrendelés), 2. már kölcsön is kérték. Áprilisban sikerült átvennem végre Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeit, amit jelenleg egyik barátnőm Swerika olvas. 
Aztááán nagynéném volt olyan cuki, és Portsmouthban megvette nekem Dianne K. Salerni: The Eighth Day c. könyvet, amit a fülszöveg a Percy Jackson rajongóknak ajánl. Ennyi elég is volt ahhoz, hogy meggyőzzön a könyv arról, hogy el kell olvasnom.
Sarah J. Maas: A court of thornes and roses (ACOTAR) c. könyvét is előrendeltem, már legalább egy hónapja, a Bookdepository pedig küldte a levelet, hogy már fel is adták. A májusi haul bejegyzésben biztos benne lesz már :)
Szintén előrendeléssel vettem meg Kiera Cass- The Heir c. könyvét, amit már alig várok. A Párválasztó-trilógia végeztével egy űr tátongott bennem, hiányzott Maxon! Remélem jó sokat fog szerepelni ebben a kötetben is, és a 35 hercegjelöltre is nagyon kíváncsi vagyok már ;)
Anya is rendelt nekem 4 szépséges könyvet, melyek közül 3 érkezett meg, a 1 jövő hétre várható. Egyik Debra Driza: Mila 2.0, amiről még csak azt sem tudom, hogy miről szól, de a borítója gyönyörű. A három már megérkezett könyvből egyet pedig kölcsön is kértek anyától, így azt gyorsan el is olvastam, de annyira nem nyerte el a tetszésemet. Ez a könv Laurie Halse Anderson: Jégviráglányok.
Április = Könyvfesztivál. Én is kint voltam Dórival, még pénteken, így a sok molyocskát elkerültük (és a hatalmas tömeget is, szinte sorba se kellett állnunk). Viszont Tijával, a Móra Kiadótól, egy csomót beszélgettünk. Itt is köszönöm neki, egy élmény volt találkozni vele! :)
A könyvfesztiválon összesen 2 db könyv jött haza velem, abból az egyik ballagási ajándék lesz barátnőmnek. Ez a két könyv a Runaway King, és a Tigris átka.


A könyvfesztiválon annyira nem költekeztem, aminek főleg az volt az oka, hogy előtte volt a Glamour-napok, ahol viszont sikerült nagyon is túlköltekeznem. Kapásból 3 könyvvel távoztam, a sok egyébről, amiket összevásáoltam meg inkább ne is beszéljünk :D Egyébként nagyon jó áron vettem a könyveket, és egyáltalán nem bánom, hogy megvettem őket, mert egy kivételével mind tetszett. A 2/3-as arány meg szerintem egész jó, főleg úgy, hogy a másik két könyvet egyszerűen IMÁDTAM!
Glamour-napi zsákmány: Iron trial, The False Prince és Poison Princess (a PP az, amelyik nem tetszett annyira, mint szerettem volna)

A hónap elején sikerült átvennem még két márciusi rendelésemet: Leiner Laurától a Hullócsillagot, amiről már írtam is itt a blogon, és Libba Braytől a Divinerst. Utóbbit még nem olvastam, de ami késik, nem múlik. A nyáron tuti sort kerítek rá.


Mindig azt hajtogatom, hogy a Bookdepository lesz a vesztem, ami részben igaz is. Áprilisban sem sikerült elkerülnöm a honlapot, a pár kattintásos vásárlást pedig imádom. Szerencsémre csak 4 könyvet rendeltem meg, amiből 2 előrendelés, és csak május elején jön meg (ACOTAR, The Heir).
James Dashner új sorozatának második részére is lecsaptam, ha már akciós volt, és az elsőt márciusban megrendeltem. Olyan szépen mutatnak egymás mellett.
Azt meg kell említenem, hogy eddig is imádtam a Bookdepot, de ezek után még jobban! A The game of Love and Death elvileg csak 28-án jelent meg, viszont én már 24-én megkaptam a könyvet. Bárcsak mindig így jönnének a friss megjelenések, hogy napokkal korábban ideérnek. Ráadásba még 2db könyvjelzőt is kaptam tőlük :)))
Ella & Micha is megérkezett végre, szimplán 1-1,5 hónapot utazott, de ideért. Az a csúnya piros matrica a könyv elején nagyon idegesít, de normálisan nem lehet leszedni, ezért inkább rajta hagytam. A Death cure pedig végre visszakerült hozzám, már hiányoltam nagyon a polcról.

Mint azt korábban említettem, Anyum is vett nekem könyveket. A Trónok harcát épp most olvasom újra. Illetve a hónap végén beugrottam a Könyvtársaságba is, ahol 1490 Ft-ért vettem meg Katie McGarry: Pushing the limits c. könyvét.
Részemről így alakult az április, ha van kedvetek nyugodtan írjátok meg, hogy Ti miket vettetek, voltatok-e a Könyvfeszten.

Zsebi;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates