2017. október 13., péntek

BOOK A SLOTH CLUB MINTADOBOZ UNBOXING (BASC UNBOXING #1.)


Hello Molycik!
Bátran mondhatjuk, hogy Magyarország fejlődik, ugyanis a Book a Sloth Clubnak köszönhetően végre kis hazánkban is kapható lesz egy kifejezetten könyves subscription box! Külföldön egy jó ideje hatalmas népszerűségnek örvendenek és a legkülönbözőbb témában is lehet már kapni a havi rendszerességgel megjelenő dobozokat. A könyves változatok általában egy témába illő könyvet tartalmaznak és, hogy ne unatkozzon egyedül a dobozban, megtöltik a készítők szuper könyves meglepetésekkel. Eddig csak vágyakozva néztem az Owlcrates és Fairylootos bookstagram képeket, de mától már én is bontogathatok! Habár, ez még csak a teszt doboz volt, de már most úgy érzem magam, mintha újra 5 éves lennék és a Mikulás csomagot vagy a karácsonyi ajándékaimat bontogatnám. 
A képet köszönöm RavenS-nek <3 

Annyit érdemes tudni a Book a Sloth Clubról, hogy az Owlcratet tartják példaképnek, az egyik legnépszerűbbet a könyves subscription boxok között. A dobozok minden hónapban tartalmazni fognak egy romantikus vagy fantasy YA könyvet, illetve hazai kézműves termékeket, könyves meglepetéseket. 

Ez a doboz, amit most bemutatok csak egy minta, hogy hogyan képzeli el a jövőben a BASC csapata a dobozok felépítését. Fontos tehát, hogy az első doboz tartalma más lesz. Témáját tekintve pedig Álom és varázslat

"De újra ki kell hangsúlyoznunk, hogy a minta doboz nem fedi belsejében le az első - valós - dobozt.
A designt (doboz), a logisztikát, illetve pár terméktípust teszteltünk ezzel, de nem vontunk még be kézműveseket, illetve az egyediség sem volt cél. Ami viszont a valós dobozoknál alap. Erre az alkalomra készített, egyedi termékek kerülnek többségében a dobozba.
Tehát az ELSŐ dobozban egyedi, kézművesek által erre az alkalomra és témára készített termékekkel, egy friss YA könyvvel (romantikus vagy fantasy) és egyéb, a témához és könyvhöz kapcsolódó tárggyal találkoztok majd. Az OwlCrate-et nézzétek, őket tartjuk etalonnak, az ő dobozaik minőségét és tartalmát vesszük alapul."

Még mielőtt rátérnék a doboz tartalmára, gondoltam szólok, hogy ha szeretnétek előfizetni és kedvezményesen megkaparintani a novemberi BASC Álom és varázslat témájú dobozát, akkor a PROLOGUS10 kód használatával most 10% árengedményt kaphattok. Így 6990 Ft helyett csupán 6290 ft-ért juthattok hozzá az első dobozhoz. Ezen a linken tudtok előfizetni, ha szeretnétek. Az előrendelés 2017. 10. 13-án (péntek) 8:00-kor indul. Fontos, hogy összesen 100 doboz lesz elérhető.

Bevallom, először kicsit féltem, hogy mégis mit tartalmazhat a minta doboz és, hogy végül csalódnom kell majd. Nem akartam túlságosan beleélni magam, hiszen az általában sok jóhoz nem vezet, de természetesen tűkön ülve vártam az október 10-ét, ugyanis akkora jósolta a posta a csomag érkezését. Miután átvettem, rögtön neki is kezdtem kibontani, na meg persze videóra venni, hogy később be tudjam majd mutatni a szerencsétlenkedésemet egy timelapse videó keretében. De erre tényleg csak később kerül sor :)


Nem is én lettem volna, ha nem tépem le a doboz felső rétegét,
miközben próbálom óvatosan leszedni a szállítási infókat tartalmazó kis fóliát. 

A dobozt kinyitva egy levéllel találtam magam szemben, illetve a narancssárga csomagolópapír alatt rejlő kincsekkel. A külföldi mintából kiindulva a levelet szépen félretettem, mert sejtettem, hogy az tartalmazhatja a spoileres információkat, amiket én magam szerettem volna felfedezni. Már pedig volt mit! 
És akkor...

                    Szezám tárulj! 


A téma, mint látható: állatok. 
Engem teljesen levettek a lábamról és a cicáim is kíváncsian figyeltek, hátha lapul nekik is valami a dobozban. Végül a fürdőbombánál ragadtak le, mert gömb és gurul :D

A dobozban volt:
- egy Lush fürdőbomba, hogy egy kicsit feldobódjunk, méghozzá a Cheer up buttercup fantázianevű. Az illata isteni, az már biztos. 
- egy kis hazai fekete ribizli ízű gyümölcs tea, mellé pedig fogyasztásra pár szem csokis teasütemény a Tortaművek jóvoltából
- 3 db képeslap, amiből 1 állatos, míg a másik kettő Roald Dahl előtt tiszteleg, aki 101. születésnapját ünnepelné idén.
- 2 db BASC matrica

- egy mágneses könyvjelző, lila színben, ami nem mellesleg a kedvenc színem ;)
- és végül a fő attrakció, azaz a könyv: Lauren Fern Watt - Egy kutya bakancslistája, illetve az írónő kézzel írt levele az olvasókhoz.
A levélkére a masnit SoSo kötötte, amikor nála fotóztuk a dobozokat.
Eredetileg csak össze volt hajtva, de szerintem így sokkal jobban mutat :D

Ezeket rejtette tehát a doboz. 

Véleményem:
Az én tetszésemet elnyerte, bár van pár dolog, amin változtatnék. 

A külsejét tekintve a Book a Sloth Club logót mindenképpen középre tenném vagy legalább átvariálnám egy kicsit, mert számomra így olyan kezdetleges. Az üdvözlő, spoileres levélkét pedig inkább ahhoz hasonló formában oldanám meg, mint a képeimen látható vagy pedig úgy, mint külföldön, hogy a doboz témájához illő könyv stílusában készítenék egy levelezőlapot és arra menne minden információ a doboz tartalmáról.

Figyelembe véve, hogy magyar könyves dobozról van szó, ami magyar olvasóknak készült, én biztosan lefordítanám az írónő levelét és digitalizálnám is, hogy jobban mutasson. Ebben a képeslap formában még el is férne egyik oldalon a fordítás, a másikon pedig maga a levél.

Tartalmát tekintve a fürdőbomba szerintem egy szuper ötlet volt és a tea is, a keksz pedig finom :D A jövőben könyves gyertyákat, képeslapokat, kitűzőket, írószereket is el tudok képzelni extraként. Meg könyvek által inspirált kézműves csokikat *.* Vagy mit szólnátok egy-két könyves tetkóhoz? Pont ma osztottuk a Pro Fb oldalán, hogy Victoria Schwabtól annyian kérték a dedikálásokon, hogy az Egy sötétebb mágia egy-egy kifejezését írja a könyvbe, hogy végül posztolta digitális formában az írónő a fb oldalán is. Simán el tudnám képzelni tetkóként is. Sőt, első lennék, aki lecsapna rá! :D 

Az még a jövő meséje, hogy a BASC csapata miket tartogat még számunkra, mindenesetre én kíváncsian várom, hogy az Álmok és varázslat doboz miket rejt majd magában. 

Még pár kép a dobozról



Összegezve:
Nagyon pozitívan csalódtam. Ha figyelembe vesszük, hogy ezt  dobozt csak mintának készítették, szerintem a BASC csapata kitett magáért. Látható a koncepció, ami bejövős és bízom benne, hogy a jövőben felfelé tendál majd a sikerességi mutatójuk és a magyar könyvmolyok szívét is meghódítják a subscription boxok. 

Egy igazán csinos és kreatív kis dobozt tett össze a Book a Sloth Club csapata, szeretném itt is megköszönni, hogy részese lehettem az élménynek! :)

Külső : 3/5*
Ha rajtam múlna, akkor középre tenném a logót, hogy szebben mutasson. A postával pedig lebizniszelném, hogy lehetőség szerint ne a doboz tetejére tegyék már a szállítólevelet, mert kb. lehetetlen szépen leszedni.

Belső tartalom: 4/5*
Nagyon tetszettek a meglepi apróságok. Szuper ötlet volt a tea, olvasás mellé általában azt fogyasztok, hamarosan ezt is kipróbálom. A Lush fürdőbombának nagyon finom az illata, ez sem lesz hosszú életű. Kedvencem mégis a mágneses könyvjelző. Mennyire cuki már :) 

Könyv: 5/5*
Már nagyon régóta szemezek a könyvvel, így számomra telitalálat volt. 


És Ti, mit gondoltok? Hasonlóra számítottatok vagy esetleg többet vártatok? Van tippetek, hogy az első doboz a témája alapján milyen könyvet rejthet? 
Nekem van... ;)
Üdv,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates