2018. március 18., vasárnap

BORÍTÓMÁNIÁS ÉV ELEJI BOOKHAUL (BOOKHAUL #8.)

Hello Molycik!
Pár órája jelentkeztem egy értékeléssel, most pedig egy kisebb bookhaul bejegyzéssel jövök. Mikor máskor mutatnám meg az év első 2,5 hónapjának a termését, ha nem a Borítómániás héten? Pláne, hogyha ránézek a könyvtoronyra, amit felhalmoztam ide magam mellé, akkor megállapíthatom, hogy nálam nagyon nem működik a 'ne a borító alapján' elv, ugyanis az összes könyv gyönyörű. Lehet, hogy van egy kis problémám, amit angolul coverwhore-ként emlegetnek. Még a végén Maybe I'm a Coverwhore-ra módosítom a blog nevét, az is megállná a helyét elég szépen. 

A bejegyzésben szereplő könyvek egy részét vettem, illetve kaptam, egy másik része pedig a következő projektekre érkezett. Ha hónapokra bontom, akkor leginkább januárban szaladt el velem az a bizonyos ló, amikor kapásból 10 új könyv ugrott fel a várólistámra. 

Elsőként a Könyvmolyképző hatalmas kínálatának köszönhetően csábultam el, és hamarosan meg is érkezett hozzám két könyv: Jeff Wheeler: The Queen's Poisoner – A királynő méregkeverője és Kerstin Gier: Az álmok második könyve. A Silberről már kifejtettem a véleményem, Jeff Wheelert pedig már elkezdtem olvasni, nagy reményeket fűzök hozzá. 

Januárban érkezett hozzám egy Book a Sloth Club magyar doboz is, ami sajnos nem lett a kedvencem, viszont a benne lévő könyvet egyszerűen imádom. A teljes trilógia hatalmas szerelem nálam, úgyhogy sok szeretettel fogadtam A homok leányát a gyűjteményebe. Apróbb spoiler, a harmadik része is nálam landolt, miután megjelent februárban. Illetve ekkortájt gyarapította az e-book gyűjteményem a Netgalley egy Betsy Cornwell: The Forest Queen ARC-cal, azaz előolvasói példánnyal. Már alig várom, hogy sort kerítsek rá, még úgy sem olvastam Robin Hood retellinget.

Szintén ebben a hónapban a Fumax főhadiszállására is beugrottunk So-Soval és onnan sosem térünk haza üres kézzel. Lassan az összes Dan Wells kötetet a polcomon tudhatom, hála a Szellemváros és a Sorozatgyilkos trilógia beszerzésének. Már csak két John Cleaver és két Partials kötet hiányzik, hogy teljes legyen a kollekcióm. Matthew J. Kirby: A kán sírja is velem tartott, ugyanis úgy voltam vele, hogy tuti szeretni fogom A New York-i felkelést, ami a Last Descendants trilógia első kötete, de elég vegyes érzéseim voltak vele kapcsolatban olvasás után. 
 

A Libritől is jött csomagom, ami két Erzsis könyvet tartalmazott, a Puszi, Erzsi!-t és Az elnökasszonyt. Mondanom sem kell cica fanatikusként mindkét kötetet imádtam, bár ha választanom kellene, akkor a Puszi, Erzsire szavaznék. A hónapot pedig egy Prológusos Boook kiadós látogatással zártuk, ahonnan egy gyönyörű kiadással, az Inspirációval távoztam. Mostanában ez a könyv a bookstagram hátterem, olyan szép képek vannak benne.


A február sokkal lightosabb hónap volt. Látni, hogy nem volt időm a neten nézelődni, mert lefoglaltak a munkahelyen és az egyetemen. Máskülönben az lett volna, mint márciusban, hogy már lassan nem merem megnézni a Bookdepo accountomat, mert nem akarom látni, hogy miket vásárolgattam össze vissza. 

Librivel kezdtem a február elejét, beköszönt hozzám A tél jegyesei, amit épp most olvasok és úristen, hogy mennyire imádom a könyv hangulatát. Hamarosan értékelem is, csak előbb be kell fejeznem, de teljesen magával varázsolt a világ, a szereplők és úgy en bloc az egész könyv. Ha már Bookdepo... pár bekezdéssel feljebb elspoilereztem nektek, hogy A homok leánya harmadik kötetét megrendeltem, így akkor megemlítem, hogy a Hero at the fall is megérkezett hozzám, bár sajnos nem teljesen hibátlanul, de ez is orvosolva lett azóta. Ha még nem olvastatok Alwyn Hamiltontól, akkor bátran ajánlom, főként angolul, mert van egy olyan hangulata a Rebel of the Sands trilógiának, amit lehetetlenség fordításban visszaadni. 
Háttérben az említett Inspirációk könyv *.*

Rövid hónap, kevés könyv és szabadidő. De azért még mindig volt annyi, hogy megrendeljek két olyan könyvet, amit igazából nem is akartam, de akciós volt a depon... Leigh Bardugo: The Language of Thorns és Pierce Brown: Red Rising volt ez a kettő. Oké, nem teljesen igaz, hogy nem akartam, mert már egy ideje fenem rájuk a fogam, de tudom, hogy még egy ideig nem fogom elolvasni őket. Na, mindegy is. Szépek és remélhetőleg jók is :D 

Március felén túl vagyunk és épp rám tört a szórjuk el az összes pénzünk könyvekre életérzés, de mivel még nem érkeztek meg így csak a két márciusi Book a Sloth Club könyvről teszek említést, a többi egy másik haul bejegyzés tárgya lesz. Brodi Ashton – Cynthia Hand – Jodi Meadows: Lady Jane volt a magyar dobozban és Melissa Albert: The Hazel Wood az angolban. Mindkét könyv ezer éve várólistás és alig várom, hogy elolvassam őket, főleg hogy a Lady Jane-t So és Arwen is dícséri, bennük pedig megbízom, szóval jó lesz ez :D
 

Kérlek nyugtassatok meg, hogy más is hasonló menyiséggel indította az évet és nem csak velem szaladt el az a bizonyos ló.

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates