2018. június 10., vasárnap

KÖNYVHETI BOOKHAUL (BOOKHAUL #9.)

Hello Molycik!
Alig vártuk és már lassan véget is és a 2018-as Könyvhét. Gondolom már kitaláltátok, hogy sikerült bevásárolnom, megint…


Esküszöm, hogy nem akartam ennyi mindent venni! Sőt igazából, csak a 21. századnál akartam vásárolni, méghozzá egy 12 ​szabály az élethez példányt. Voltunk még június 4-én Pro szinten a 21. század sajtótájékoztatóján és ott beszélt róla Bárdos András. Szépen el is döntöttem akkor, hogy tényleg kell nekem ez a könyv. Mivel nyomi voltam nem vettem meg, amikor kint voltam a Vörösmarty-n, így ma vetettem meg Zhatriával, aki most nagyon örül nekem, mert cipelheti hozzánk haza :D

Még a sajtótájékoztatón kaptam egy kis goodie baget is, volt benne két könyv, meg nagyon menő könyves tejcsoki válogatás. A két könyvből az egyik ugyanaz volt mindenkinél Bill Clinton – James Patterson: Az elnök eltűnt, míg a másik egy Paul Auster kötet volt. Hozzám a New York trilógia került, míg RavenS és Cersei Brooklyni ​balgaságokat kapták.

A legjobban várt megjelenésem egyértelműen Schwab Egy kegyetlen dal c. könyvecskéje volt, amit már olvastam pár hónapja angolul és I-M-Á-D-T-A-M! Egyértelmű volt, hogy KELL, ráadásul besegítettünk a Book a Sloth Clubnak a külön a könyvhöz készült doboznál is, így ő jött szépen haza velem. Mondtam már, hogy szerelmes vagyok a magyar kiadás borítójába? És a fordításba, meg a történetbe. Mindenki irány a Fumaxhoz dobozért vagy könyvért! :D  *fangörcs vége*


Legnagyobb ellenségem egyértelműen a Libro-trade standja, na meg RavenS volt. Bármikor elmentünk szétnézni az 500 Ft-os kosárkába, Raven drága talált valami olyan könyvet, ami ezer éve a tbr listámon csücsül, és megtörtem. Na, jó. Igazából győzködni sem kellett, azonnal megvettem, mert olcsó volt és nyilván temérdek hely is van a polcaimon. 


Ez a négy könyv volt az áldozat, mind 500 Ft-ért:
- Alice Oseman: Radio Silence
Brandon Sanderson: Words of Radiance
- Gabriel García Márquez: The General in His Labyrinth
- Adi Alsaid: Never Always Sometimes




Szereztem még egy Gabriella Eld kötetet is, méghozzá a legújabbat, a Talpig feketébent a Holló-Vaskó Peti által szervezett Face-to-Face eseményen. Ahol egyébként tök jó volt a hangulat és a beszélgetés is érdekes volt, egyedül annyi volt a problémám, hogy a hely ahová mentünk kb. egy pince volt, és már a levegőben érezni lehetett a por szagát. Ezzel meg csak az a gond, hogy por allergiám van, úgyhogy hamar leléptünk, mielőtt még a mentő vitt volna el. Még év eleje környékén értékeltem egy Vérvörös Horizontot valamelyik projektünkre, aminek a recenziós példányát most vettem még csak át, így ez is Könyvheti szerzeménynek minősül és Wee-vel alá is írattam azonnal.



Az utolsó könyvem pedig egy ajándék, ugyanis június 7-én volt a szülinapom, aznap kezdődött a Könyvhét. So-So és RavenS lepett meg egy olyan könyvvel, amit nagyon-nagyon szerettem volna. Nem fogtok meglepődni, de V. E. Schwab írta, annyi a különlegessége, hogy ez a francia Darker Shade of Magic példány, aminek Charlie Bowater tervezte a borítóját. ÚRISTEN, hogy mennyire gyönyörű kívül-belül. Kár, hogy alig értem egyelőre. De most már legalább nincs indokom, hogy miért nem rázódom vissza a francia nyelvtanulásba.
A bögrét is a lányoktól kaptam <3 




Oh, még mielőtt elfelejteném... Most küldtem el Zhatriát a Fumaxhoz, mert a 3 nap alatt, amit kint töltöttünk az kb a Fumax standjánál volt és kiszemeltem Dan Wells Részlegesek trilógiájának 2-3. részét, potom 800 Ft/ db áron. Szóval ja, kint se vagyok de vásárolok. 

Nem tudom, hogy vagytok vele, de én imádom az ilyen könyves eseményeket. Idén is rengeteg mollyal találkoztam, akiket követek az oldalon, de amúgy egészen eddig nem futottunk még össze (egyúttal mindenkitől bocsi, akit nem ismertem fel, de borzalmas az arcmemóriám). Külön  élmény volt nézni, ahogy a Fumaxnál átvették az emberek a saját BASC dobozukat és, hogy mennyire örültek neki. Ha már Fumax, meg kell említenem, hogy ott mindig KŐKEMÉNY jó a buli, és a Pronak az a része, aki kiköltözik, az ideje nagy részét náluk tölti. Idén nem mentettünk eső elől könyvet, mert az időjárás szemét volt és ma esett, amikor már nem mentünk ki, jövőre meg remélem nem kell mentenünk, mert nem fog esni. Lényeg a lényeg, szuper volt és 2019-ben is tuti ott leszek mind a Könyvfeszten, mind a Könyvhéten!
Hol máshol, mint a Fumax előtt? :D

Nyugtassatok meg, hogy Ti is hasonlóan sok könyvet vettetek! :D

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates