2018. június 11., hétfő

TAVASZI BOOKHAUL (BOOKHAUL #10.)


Hello Molycik!
Legutóbb márciusban volt bookhaul posztom, így most elérkezett a következő ideje. Március második felétől egészen a májusi beszerzésemig megmutatom nektek, hogy kik a már-már leszakadó polcom új lakói. A Könyvheti beszerzéseim nem lesznek ebben benne, mert sikerült többet vásárolnom a kelleténél, így ők külön posztot kapnak (és azt a posztot már olvashatjátok is itt).

Menjünk hónapok szerint sorban, márciussal kezdve. Összesen 10 könyvet kaptam, vettem.
Március 15-e előtt pár nappal a Delta Visionnél mindig van 1848 Ft-os akció, amit idén én sem hagyhattam ki, így sikerült beszereznem két J. Goldenlane kötetet, a Papírtigrist és az Isteni balhét. Mondjuk odáig még nem jutottam el, hogy el is olvassam őket, de legalább már beszereztem őket!

Ezek után sikerült Bookdepository-ra is felszabadulnom, mert miért ne tettem volna. Okom mondjuk volt rá, mert ekkor rendeltem meg a Red Rising folytatását, a Golden Son-t. Az már más tészta, hogy mellé még becsatlakozott egy nagyon akciós keménytáblás Heartless és Crown’s Fate, meg egy szintén akciós Leigh Bardugo Shadow and Bone boxset. Arról inkább ne beszéljünk, hogy ezek közül még csak a Pierce Brown könyvet olvastam…





A hónapot két recenzióval zártam. Az Illaberekről kifejtettem a véleményem itt, maradjunk annyiban, hogy nem nyerte el a tetszésem. A Nap nap utánról meg várható tőlem egy értékelés, de Levithan könyve hatalmas kedvencem évek óta, szóval semmi új a nap alatt.


Áprilisban csupán egy könyvvel szereztem be kevesebbet, mint márciusban. Ha így folytatom ténylegesen a fejemre fog szakadni a könyvespolcom. Az áprilisi lajhár dobozban Tomi Adeyemi: Children of Blood and Bone volt, amit nagyon meg akartam rendelni, de a dobozzal ez a probléma megoldódott.



Érkezett projektekre egy KMK-s csomagom is, amiben 3 Vörös pöttyös könyv volt. Cím szerint: F*ck Love – Kapd be, szerelem!, Silber –  Az álmok harmadik könyve és The Young Elites – Az ifjú kiválasztottak. Kettőt jövő héten szeretnék elolvasni, a F*ck love pedig a Fisher – Hoover hetünkön fog debütálni.

Ezzel le is tudtam volna az áprilist, ha nem lett volna Könyvfesztivál. V. E. Schwabtól akkor jelent meg itthon a Viszály, amit meg is kaptam a Fumaxos srácoktól <3 Mellé pedig becsatlakozott három régen várt szépség a Menő Könyvektől is. A Szeretlek, anya! az anyáknapi projektünkön szerepelt, a Ne szeress jövő héten fog, amikor a YA könyvek kapnak rivaldafényt megint, az Inkább boldog pedig még nem tudom, hogy hol fog helyet kapni, de hamarosan ő is viszont látható lesz a blogon.

Utolsó áprilisi szerzeményem pedig az Illuminae volt, keménytáblásban, amit Arwentől vettem meg, mert piszok módon rábeszélt, hogy igen is kell nekem az ő szépséges példánya. Hát, nem gonosz? :( 

Májusban folytatódott a csökkenés, már csak 8 könyvre csaptam le. Kár, hogy már most több a júniusi beszerzéseim száma…

Kapásból három a lajhár műve. A felnőtt dobozban volt A hatalom, angol YA-ban az Ace of Shades, az ACOTAR színező pedig a fandom dobozban (unbascing itt!). Aztán egy Gabo-Ciceró csomagom is jött jövőbeli projektekre. A mestermágus szintén jövő héten kap szerepet (IMÁDTAM! Meglepő, mi?). Az Északfit majd akkor kezdem el, ha egy kicsit fagyosabb hangulatra vágyom, de jelenleg itt esik az eső és csak a forró teám tart melegen. A koboldcsászár pedig akkor kerül terítékre, ha megint fantasyra fogok éhezni, de ezt az érzést az ACOFAS kiölte belőlem egy időre. Btw, abból is beszereztem kapásból két példányt. Egyik az Illumicrate dobozban volt, a másikat meg előrendeltem. És, ha már előrendelések, akkor Rick Riordant is itt kell megemlítenem, ugyanis április 24-én feladták a márciusban előrendelt példányomat, de csak június 5-én ért ide. Köszönöm Bookdepo, hogy mindig számíthatok rád! <3




Láthatóan kicsit elszaladt velem a ló, de amíg még helyén van a polcom, ha egy tollpihényi hely sincs rajta, akkor fogok könyveket venni. Ismerem már magam ennyire. Amikor pedig elfogy az utolsó szabad helyem is, átköltözöm a földre, hogy az ágyamon legyen a babáknak helyük. Ti is így vagytok ezzel?

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates