2019. január 3., csütörtök

5 KÖNYV, AMIT TUTI BESZERZEK 2019-BEN (5 KÖNYV, AMIT... #11.)

Hello Molycik!
Újabb listával érkezem, ahol tervezgetek, ahogy szoktam, aztán majd meglátjuk, hogy mi valósul meg belőle az év során. Álmodozni ugyebár szabad. Azt tudhatjátok rólam, hogy imádok a Bookdepository oldalán böngészni és mindent összerendelgetni, hogy utána csak évekkel később kezdjem el olvasni a megrendelt szépségeket. 2019-re is vannak hasonló terveim, a most következő öt könyv pedig olyan 85%, hogy a polcomon fogja végezni előbb vagy utóbb.

R. F. Kuang: The ​Poppy War

  • Sok jót hallottam már a történetről és úgy tudom, hogy magyarul is érkezik majd, szóval alig várom, hogy a polcomon tudhassam ezt a féltéglát, méghozzá keménytáblás kiadásban. 

Amie Kaufman-Jay Kristoff: Aurora ​Rising
  • Az írópárossal már volt szerencsém találkozni az Illuminae olvasása során és azt kell mondjam ütős párost alkotnak. Imádtam az Illuminae-files első kötetét, az Aurora risingért meg már most epedezem, mert Kristoff bácsi folyamatosan elárasztja az insta fiókját apró kis infókkal a sztoriról. Ide nekem a djágaszágot. Ráadásul Charlie Bowater tervezte a borítót...
Pierce Brown: Iron Gold
  • Zseniális Pierce Red Rising sorozata, nemrég fejeztem be a Hajnalcsillagot és alig várom, hogy belekezdjek A káosz éveibe. Egyetlen visszatartó erő az, hogy a Dark age megjelenési időpontja folyamatosan változik és félek, hogy ha elolvasom a 4. kötetet, az 5-re éveket várhatok. 
A végére két Schwab babát tartogatok, gondolom nem leptem meg vele senkit. 

V. E. Schwab: A Gathering of Shadows & The Near Witch
  • Érkezik márciusban a gyűjtői változat, ami azonnal megy a Schwab szentélyembe. A TNW-t pedig még nem olvastam, de middle grade, fantasy és boszorkányos, mellé pedig maga Victoria Schwab írta, szóval muszáj. 
Tervezitek bármelyik fent említett könyvet beszerezni?
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates