2019. február 4., hétfő

JANUÁRI ÖSSZEGZŐ (WRAP-UP #12.)

Hello Molycik!
2018 végén megfogadtam, hogy megpróbálom magam a tbr listámhoz tartani, és végre elkezdem csökkenteni azt a brutális mennyiséget a polcomon, amelyet az olvasatlanok alkotnak. Januárban egész jól sikerült is tartanom ezt az elhatározást, sőt még egy másik fogadalmamnak is eleget tettem, ugyanis kifejezetten sok magyar köteten rágtam át magam. Ezáltal pedig a Prológus magyar írós hetébe szuperül beleillik ez az összegző bejegyzés. Nézzük is mely könyvekről van szó, kezdve először azzal a három olvasmánnyal, amelyet nem magyar író írt. 
Még tavaly decemberben kezdtem el Evelyn Skye: The Crown's Game c. könyvét, ami egyébként azonnal magával ragadott. Imádtam a hangulatát és a szereplőket is. Mondjuk Pasa kicsit Dorianre emlékeztetett az Üvegtrónból és nagyon nem kedveltem a srácot, de majd meglátjuk, hogy a folytatásban, hogyan alakulnak vele szemben az érzéseim. 
  • Evelyn Skye: The Crown's Game 2018. december 25., 19:46 → 2019. január 2., 23:27
Nincs olyan év, amit a kedvenceim nélkül kezdenék. Ilyenkor az első pár hónapban mindig hozzájuk nyúlok és így történt meg az, hogy Az egy kegyetlen dal folytatása került a kezembe január elején. Igazság szerint, mióta egyszer, még november körül fellapoztam, azóta folyamatosan olvasni akartam, de már csak pár Schwab könyv maradt, amit még nem olvastam, szóval be kell osztanom a maradékot. Mindenesetre az Egy sötét duettben sem csalódtam. Egyszerre imádtam, mert az egész zseniális és egyszerre utáltam, mert Schwab apró darabkákra törte a szívem, majd még jól rá is taposott, hogy biztosan megszenvedjem az olvasást. 
  • Victoria Schwab: Egy sötét duett és Victoria Schwab: Our Dark Duet 2019. január 5., 13:30 → 2019. január 22., 22:30
Schwab néni után valami kevésbé depresszív, sokkal inkább szórakoztató történet kellett, aminek következtében előbújik a fangirl énem. Ezzel a céllal futottam neki a To kill a kingdomnak. Abszolút jó választásnak minősült, minden pillanatát imádtam. Ha egy kalózos-szirénes-sellős kalandra vágytok mindenképp vegyétek a kezetekbe Alexandra Christo könyvét, megéri!
  • Alexandra Christo: To Kill a Kingdom 2019. január 21., 22:06 → 2019. január 26., 20:33
Innen következik a magyar részleg. Leiner Laurával nyitottam a sort, folytattam végre az Iskolák versenye sorozatát. Hát, nem voltam vele megelégedve, de LL nálam már csak a guilty pleasure kategóriát erősíti, amit elolvasok, de nem rajongok érte. Egynek azért elment és biztos vagyok benne, hogy a folytatást is el fogom valamikor olvasni, mert agyzsibinek tényleg tökéletes. 
  • Leiner Laura: Maradj velem  2018. december 16., 22:09 → 2019. január 5., 13:28
Január végén pedig újból rátaláltam Vivien Hollowayre. Anno a végtelen horizont hatalmas kedvencem lett újra is kell gyorsan olvasnom, mert nagyon belejöttem most, és már akkor biztos voltam benne, hogy a Winie Langton sorozatát is el kell egyszer olvasom. Most megtettem és ótejóég. Miért is vártam eddig? Izgalmas, szórakoztató és hihetetlenül rövid. A hónapban még napi szinten buszoztam Budapestre és az oda-vissza utakon volt Winie és családja a társam. Gondolom az elárul valamit, ha már csak az ötödik kötet van hátra.
  • Vivien Holloway: Mesterkulcs 2019. január 26., 20:36 → 2019. január 26., 21:32
  • Vivien Holloway: Tolvajbecsület 2019. január 28., 21:47 → 2019. január 30., 08:08
  • Vivien Holloway: A hóhér kötele 2019. január 30., 08:09 → 2019. január 30., 19:36
  • Vivien Holloway: A bross 2019. január 30., 19:36 → 2019. január 30., 22:20
  • Vivien Holloway: Tolvajok kézikönyve 2019. január 31., 18:36 → 2019. január 31., 21:36
Összegzésül csak annyit, hogy én meg vagyok elégedve a teljesítményemmel. Sikeresen tartottam a napi minimum 50 oldalas kihívásomat is és a vizsgaidőszakos terveim közül is egyedül a Trollok alkonya maradt ki. Elkezdtem azt is, de Winie és családja félbeszakított.

Ti hány könyvet olvastatok el januárban? 
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates