2020. január 1., szerda

5 KÖNYV, AMIT TUTI BESZERZEK 2020-BAN (5 KÖNYV, AMIT...#12.)

Hello Molycik!
B.U.É.K. Minden kedves olvasómnak! Remélem rákészültetek, hogy 2020-ban sem vár meg minket a várólista, tovább bővül, ezért nincs mese, olvasni kell!

Folytatva a megkezdett tervezgetős posztokat: ma öt olyan könyvről lesz szó, amik tuti felkerülnek a polcomra idén. 

Amie Kaufman – Jay Kristoff: Gemina
  • már tűkön ülve várom, hogy folytathassam a The Illuminae Files olvasását. RavenS amúgy is csak jókat mondott róla, szóval nincs mese. A Gemina pedig tipikusan az a könyv, amit vétek lenne kindle-n olvasni, muszáj a fizikai formátumot beszerezni belőle.
Leigh Bardugo: Ninth House 
  • novemberben volt szerencsém személyesen találkozni az írónővel egy interjú erejéig. Felkészülésként pedig elkezdtem olvasni a könyveit, arra mondjuk álmomban sem gondoltam, hogy a Grisha trilógia nem fog tetszeni. A Six of Crows-t imádtam és a Language of Thorns is hatalmas kedvenc lett, sőt már a King of Scars felén is túl vagyok és szeretem. Valahogy Alina és Mal ment csak az idegeimre, úgyhogy muszáj lesz rátennem a mancsom a Ninth House-ra is.
Erin Morgenstern: The Starless Sea
  • nagyon sok jót hallottam a Starless Sea-ről és az Éjszakai cirkuszról is. Azonban, mivel az Éjszakai cirkusz magyarul kb. beszerezhetetlen, én pedig kifejezetten arra a szép, fekete, keménytáblás, Libris kiadásra vágyom, így marad a Starless Sea, mint újdonság, amire hamarosan le is csapok.
Alwyn Hamilton: The Notorious Virtues
  • szerintem nem kell mondanom, hogy Alwyn első könyvét a Rebel of the Sand-s címet viselő varázslatos, sivatagban játszódó fantasyt imádtam. 2017-ben azonnal a kedvencek közé lopózott, így le kell tesztelnem ezt a májusban megjelenő YA kötetet is az írónőtől. Azt ígérik, hogy varázslatból itt sem lesz hiány. 
V.E. Schwab: The Invisible Life of Addie La Rue
  • ugye senki nem gondolta, hogy ha jelenik meg új V. E. Schwab könyv, akkor arra nincs szükségem? Már évek óta csöpögtet róla Victoria infókat és minden alkalommal egyre biztosabb vagyok benne, hogy azonnal olvasni akarom. Azt tudtátok, hogy a korábbi munkacíme a "The Devil Book" volt?
Ők lennének a kiszemeltjeim. Ti tudjátok már, hogy mikre csaptok le biztosan 2020-ban?
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates