2015. augusztus 31., hétfő

SZEPTEMBERI TBR + AUGUSZTUSI WRAP-UP (WRAP-UP #4., TBR #4.)

Sziasztok!
Vége a nyárnak, - legnagyobb bánatomra - és holnap már szeptembert írunk, ezért kicsit elgondolkodtam azon, hogy mit is kéne a következő hónapban olvasnom. Az előző hónapban öt könyvet szerettem volna elolvasni, ám erről a listáról csak két könyvet sikerült kipipálnom.

Jenny Han - To all the boys I've loved beforeJenny Han - P.S.I still love youJenn Marie Thorne - The wrong side of rightKasie West - The Fill-in boyfriendStacey Lee - Under a painted sky 


Azért olvastam mást is augusztusban, nem csak a két Jenny Han könyvet. Folytattam végre Cassandra Clare: Bukott angyalok városát elkezdtem, és sikeresen be is fejeztem. Még én magam is meglepődtem, amikor a végén rájöttem, hogy tetszett a könyv, és kezd izgalmassá válni. Számomra ez volt eddig a legjobb a Csontváros könyvek közül.
A CC könyvön kívül még Rick Riordan könyvére is sort kerítettem, ami a Percy Jacksonban említett görög istenekről szól, de erről már olvashattatok a blogon.
Nem hiába írtam azt a Bukott angyalok városánál, hogy sikeresen be is fejeztem. Elkezdtem augusztusban, sőt már júliusban pár könyvet, amit azóta sem sikerült befejeznem. Ez nem a könyvek hibája, egyszerűen nincs mostanában kedvem az olvasáshoz. Vagy túl nehéznek találom a könyvet tartani, vagy csak szenvedek, és nem figyelek arra, amit olvasok. Erre a sorsra jutott Ann Aguirretől a Menedék,  és Anne Eliottól az Unmaking Hunter Kennedy. Illetve elkezdtem még Marcus Sakey Briliánsok c. könyvét, és az Another Dayt David Levithantól, de ezeket be is fogom fejezni, mert nagyon érdekesek, és már most imádom mindkettőt, csak az albérletben hagytam a könyveket, így nem tudom olvasni :D

Logikus lenne, hogy az előző hónapi célkitűzésem befejezzem, de inkább hanyagolom ezeket a könyveket. Majd, ha úgy érzem, hogy unom magam valamelyik előadáson, és inkább olvasok jegyzetelés helyett, majd akkor úgyis elő fognak kerülni.

Abban biztos vagyok, hogy Sarah J. Maas : Queen of Shadows c. könyvét már holnap reggel olvasnom kell. Korán reggel fel fogok kelni, és felhasználom a maradék Amazon ajándékutalványomat a QoS-ra, ha már a Bookdepos előrendelésemet még csak postára sem adták! Nagyon haragszom most a Bookdepositoryra, mert mindig SJMaas könyveivel van problémám. Pontosabban az előrendeléses SJMaas könyvekkel, anno az ACOTAR se jött meg időben :(

Szintén holnapi megjelenésű könyv: Cassandra Clare - Holly Black: The copper gauntlet, ami a Vaspróba folytatása, és már nagyoooon régóta várok a folytatásra. QoS után tuti, hogy ezt fogom elsőként elolvasni :D

Dianne K. Salerni  The Eigth day könyve abban a pillanatban kilóra megvett magának, amikor a fülszövegben a Percy Jackson sorozathoz hasonlították. Mindkét eddig megjelent része a polcomon csücsül, csak arra várnak, hogy végre elolvassam őket. Remélhetőleg még szeptemberben sikerül sort kerítenem mindkét részre.

Cassandra Clare sorozatát sem ártana folytatni, ha már kölcsönkaptam az utolsó két részt. Megpróbálom tehát elolvasni a Mennyei tűz városát, és az Elveszett lelkek városát is.
Debra Driza: Renegádja is kölcsönkönyv, nem ártana végre kiolvasnom, hogy vissza tudjam adni a gazdájának.

Julie Murphy: Side effects may vary c. könyvét visszahozta unokahúgom, így végre arra is sort keríthetek, ha lesz hozzá kedvem. Ha nem, akkor még mindig ott lesz Katie McGarrytől a  Pushing the limits és a Dare you to.

Ezek lennének a szeptemberi "talán elolvasom őket, de az biztos, hogy nagyon szeretném már

elkezdeni az összeset" könyveim. Szerintem a felét se fogom elolvasni, de ki tudja. Lehet meglepem még saját magam is, és még ezeken felül is elolvasok pár régóta TBR listás könyvet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates