2015. január 14., szerda

RUBIN PÖTTYÖS KIHÍVÁS - 15+1 KÉRDÉS (KIHÍVÁS #2.)

Láttam moly.hu-n a Rubin Pöttyös 15+1 napos kihívást. Amilyen tyúkeszem van tuti, kihagynák napokat, elfeledkeznék róla, ezért úgy gondoltam, hogy megcsinálom egyben, nem napokra lebontva. Úgyis szeretem a RP könyveket, olvastam is közülük elég sokat. Na, akkor lássunk is neki! :)

Mi is lehetne más az első kérdés, mint hogy melyik a kedvenc Rubin Pöttyös könyved? 
Nehéz kérdés, mert egy kivételével mindet imádtam. Ez a legnagyobb bajom, hogy túl gyorsan megszeretek egy könyvet. Ajajjjajjj. *egy levelet felkapott a vihar* Legyen a Nyugalom tengere! Szerintem az állt hozzám legközelebb. 

2, Igaz, mind remek. :D De mégis melyik sikerült a leggyengébben?

Ez egyszerű. Flat-out-love. 4 vagy 5 fejezet után rájöttem a csattanóra. Julie meg felidegelt, de nagyon. Pedig maga az alapötlet tetszett :(


3, Tele van gyönyörű szerelmes, érzelmes gondolatokkal az összes könyv. Kedvenc idézeted? 

Hűha... Tudom! Kettő is van, de mindkettő egy könyvből, a Kihasznált alkalomból.

"Végre elfogadtam, hogy minden tettnek következménye van. Kiérdemeltem őket, jogosan viselem őket. Nincs idő a rossz döntésekre. Minden lépés értékes. Az életem kulcsa a kezemben van."
"Az élet mindig megy tovább. Még akkor is, ha csak vonszol magával rugdosva és kiabálva. "
4, Ki volt a kedvenc női főszereplő? 
Nastya és Olivia között nem tudok dönteni. Mindketten erőteljes, magabiztos, női karakterek. Határozottan ők a kedvencek :D


5, És a kedvenc férfi főszereplő? 
Caleb és Dean Holder. Nem tudnám megmondani, hogy melyikőjüket szerettem jobban, de elég visszagondolnom rájuk , és elgyengülök teljesen. *Crushtime.gyertekaháremembedemostazonnaaaaaal!*

6, Szerencsére sok jó mellékszereplővel is találkozhatunk bennük. Ki volt a kedvenc?
Igaz, hogy a Flat-out-love nem lett kedvencem, de Celestet nagyon megkedveltem.  Nagy kedvencem lett még Eddie a Slammedből. Viszont a kérdés a kedvencemet kérdezi, ő pedig nem más mint Drew a Nyugalom tengeréből! Imádom a beszólásait :D


7, Biztos akadt idegesítő karakter is, ki volt az? 

Leah! Buta liba... Rich bitch szindróma nála is játszik.

8, Melyik jelenet volt számodra a legemlékezetesebb? 

Legemlékezetesebb vicces vagy szomorú? Mert mindkettő volt.
Vicces az a Hopelessben volt. Két jelenetnél konkrétan szakadtam a röhögéstől, anyum nem tudta mi bajom van *elégsokszorelőfordulazilyenXD*


1. – Szedsz fogamzásgátlót? (…)  
– Nem. Nem volt rá okom, mielőtt megismertelek – vallom be. 

– Akkor itt az ideje – állapítja meg ellentmondást nem tűrően. – Menj el a dokihoz a héten. 
Elhúzom a számat. Nem szeretem, ha helyettem döntenek. 
– Tudod, kérhetted volna egy kicsit kedvesebben is. 
(…) 
– Bocs…. – Akkor mondom másképp. Terveim között szerepel, hogy szeretkezzünk, Sky. Jó sokat. Tulajdonképpen amikor csak lehet, a körülmények ellenére nagyon élveztem a társaságod hétvégén. Tehát ennek érdekében, hogy minél többször szeretkezzek veled, nagyra becsülném, ha felelős döntés hoznál, átgondolva a fogamzásgátlás lehetséges alternatíváit. Így elkerülhetnénk a nem kívánt terhesség miatt megkötött, lejárati idővel rendelkező házasságot. Mi a véleményed, képes lennél ezt az áldozatot meghozni? Hogy nagyon-nagyon-nagyon sokat szexelhessünk?

2. Behajlítja a könyökét, hogy még közelebb hajoljon hozzám. Kis híján a fülemhez érinti a száját, és belesuttog. 


– Sky… – búgja érzékien. – Szükségem van rád… Hogy megmozdulj. Különben nem tudom kinyitni a hűtőajtót. 

(…) 
– Akkora egy idióta vagy! 
Nevetve nyitja ki a hűtőajtót. 

– Bocs, de nem hagyhattam ki. Olyan durván vonzódsz hozzám, hogy nehéz nem szívatni vele. 
A szomorú jelenet, pedig a The Coincidence of Callie and Kaydenben volt. A legvégén. Az nagyon megmaradt :( 


9, A cselekmény alakulásával se lehetünk mindig elégedettek. Melyik könyvből tudnál kiemelni egy igazán idegesítő fordulatot, és persze melyik az? 
Kihasznált alkalomból az esküvő! Az meg miiiiiiiiii volt???

10, Melyik folytatását várod legjobban? 

Losing Hope, azaz a Hopeless folytatását. Meg persze Calliéket is várom, de már olvastam, így hátrább kerül a listán. Mondjuk a Losing hope-ot is olvastam már. Akkor legyen a Point of Retreat! A Slammed folytatását még nem sikerült elolvasnom :D *ez egy nehéz szülés volt*

11, Melyik borító lett a legszebb? 

The Sea of tranquility, azaz A nyugalom tengere. Imádom, hogy tökéletesen átadja a könyv értelmét, a rejtett tartalmat. I-M-Á-D-O-M! A borítója miatt vettem meg. Milyen jó választás volt :)

12, Máshonnan megközelítve, pedig melyik illik legjobban az adott könyvhöz?A nyugalom tengere. Előbb már említettem, hogy nagyon jól illik a történethez. Meg a Slammed borítója is illik hozzá, de ott a külföldi nekem jobban tetszik, a fekete borítós.


13, Melyik cím fogott meg legjobban? 

Bajban vagyok, mert ide megint A nyugalom tengerét tudnám írni. Viszont a Kihasznált alkalom, és a Hopeless is nagyon megfogtak. 

14, Melyik cím tükrözi legjobban a könyv tartalmát? 

Erre a kérdésre, akkor legyen a válasz a Kihasznált alkalom, mutatom is, hogy miért: 

"Elhatározom, hogy kihasználom az alkalmat.Ha kevés az időm, akár vele is tölthetek belőle annyit, amennyit csak lehet."
15, Van olyan könyv, ami szerinted kilóg a sorból, akár nem is illik igazán ebbe a kategóriába? 
Úgy gondolom, hogy az eddig általam is olvasott könyvek alapján nincs ilyen könyv. Persze, ez csak az én véleményem :)

+1, Érzékeny lelkem kedvenc kérdése. :D Melyik könyv csalt könnyeket is a szemedbe? 

Elég érzékeny típus vagyok, képes vagyok bármin elkezdeni bőgni. Pont ezért meglepő, hogy nem könnyeztem meg egyiket se

Ez lett volna a Rubin pöttyös kihívás! Olvassatok Ti is RP-s könyveket, mert nagyon jóóóók!!!!!!!! :D Jelenleg én is egy Rubin pöttyössel barátkozom, ha végeztem hozom az értékelést. Csak legyen már vége ennek a hülye vizsgaidőszaknak, mert sírva fakadooook!

Zsebi ;)
- Keep calm and read a lot -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates