2018. február 18., vasárnap

VÁRÓLISTA CSÖKKENTÉS (TERVEK #7.)

Hello Molycik!

A mai bejegyzésben azokról olvasmányaimról lesz szó, amiket a jövőhéttől tervezek elkezdeni olvasni. Lényegében ezeket a könyveket szeretném még februárban elolvasni, de azt sem bánom, ha marad belőlük márciusra is. Azt vettem észre, hogy mióta belekezdtem abba a kihívásba, hogy naponta minimum 50 oldalt elolvassak sokkal jobban várom, hogy végre könyv kerüljön a kezembe és olvashassam. Szokás szerint most sem csak egy könyvet tettem a listára, ahogy jelenleg sem olvasok egyszerre 6 könyvet. Á nem, hisz miért is tenném?


Szerintem már az előző terves posztomban is benne volt Lauren Grahamtől a Gyorsan elhadarom és Victoria Schwabtól a This Savage Song. Mindkettő nagyon régóta várós könyv,  Graham főként a Szívek szállodája rajongásom miatt, Schwab meg azért mert felőlem ő bármit írhat. Bármit. Ha papírfecnire felír random szavakat az is jöhet.  Egyébként mindkét könyvet elkezdtem már olvasni és szerintem a napokban be is fejezem őket.

A Gyorsan elhadarom nagyon szórakoztató, olyan mintha Lorelei Gilmore mesélne az életéről, pedig amúgy Lauren Graham teszi ezt. Még nem tartok ott, hogy hogyan kapta meg Lorelei szerepét, de az elmond valamit, hogy már az első 3 oldal után sírtam a röhögéstől. Imádom a stílusát, Laurent és mindent, ami a Gilmore Girlshöz köthető, szóval telitalálat a könyv számomra.

A This Savage Song kicsit darkosabb hangulatú, szörnyekkel meg rossz emberekkel, viszont a szokásos Schwab stílusában, úgyhogy ezt is imádom. Pedig még eléggé az elején járok, olyan 100-120 oldal körül, de a szereplők és a történet is érdekes, a történet pedig olvastatja magát. Ha nem olvastatok még Schwab nénitől, akkor ne habozzatok tovább, egy zseni! Amúgy tudtátok, hogy hozza Könyvfesztre vagy Könyvhétre a Fumax? Vicious és a Savage Song is jön, egyik ide, másik oda. Alig várom, hogy kiderüljön melyik borítóval érkeznek.

A következő olvasmányaim egyike tuti, hogy Christelle Dabos: A tél jegyesei lesz. Láttátok már azt a borítót? Valami gyönyörűűűű, úgyhogy a Prológus borítómániás hetére biztosan ezzel fogok érkezni. Plusz pont, hogy So már olvasta és csak jókat mesélt róla, úgyhogy már nagyooon várom, hogy nekikezdjek a babának. Már csak abban bízom, hogy nem brutál függővéges, mert csak ősszel jön a folytatása, franciául meg nem tudok annyira, hogy elkezdjem. Bár van az a könyv, amiért képes lennék. Ki tudja, lehet ez is azok közé fog tartozni...

Lesz majd egy Fumaxos hetünk is, oda már most tudom, hogy miket fogok olvasni. Dan Wells Sorozatgyilkos trilógiáját ezer éve elkezdtem és mivel kapcsolódik a szakdolgozatom témájához is, mikor máskor kezdeném el olvasni, mint amikor egyébként pont az előbb említett szakdolgozattal kellene foglalkoznom. Könyvmoly logika, plz. Így legalább ráfoghatom, hogy John Cleaver karakterén keresztül az antiszociális személyiségzavar kialakulásával is foglalkozom és nem csupán az időt húzom. A sorozatgyilkosok mellé veszem majd még az assassinokat is, mert why not. Az Assassin's Creed filmet imádtam, kíváncsian várom mit tud adni a YA-ban.

Utolsó tervem pedig egy már szintén elkezdett könyvem befejezése. Jeff Wheelertől olvasom már egy ideje A királynő méregkeverőjét. Igazából nem olvasom, mert tényleg elkezdtem, de félretettem, mert nem értem épp rá, aztán meg inkább Puszi, Erzsit és társait olvastam, úgyhogy már ideje lenne pontot tenni a mondat végére és kideríteni, hogy a szép borító milyen belsőt takar. Remélem izgalmasat, mert már be van készítve a folytatás is a Kindle-re. 


Ti miket terveztek még februárban elolvasni? 
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates