2018. december 31., hétfő

ÁTVISZEM AZ ÚJ ÉVRE (TBR #16.)

Hello Molycik!
Elérkeztünk a 2018-as év utolsó napjához és sajnos van pár olyan könyvem, amiket hónapok óta olvasok. Ma már esélytelen, hogy befejezzem őket, úgyhogy következzenek azok a történetek, amelyek átcsusszannak 2019-ra. 

Evelyn Skye: The Crown's Game → Elkezdve: 2018. december 25., 19:46 
  • Imádom a könyv hangulatát és a szereplőket is elég hamar megkedveltem. Ugyan még csak a sztori elején tartok, de van egy olyan érzésem, hogy nagyon izgalmas lesz. Szerintem ez lesz az első, amit befejezek a listáról, pláne, hogy ez az a könyv, amit jelenleg is olvasok, amikor csak időm úgy engedi. 

Leiner Laura: Maradj velem → Elkezdve: 2018. december 16., 22:09
  • Az a helyzet, hogy elkezdtem olvasni, de abba is hagytam, mert rájöttem, hogy nem igazán emlékszem az Ég veledben történtekre. Nem tudom mi lesz a sorsa, lehet, hogy átfutom majd az előzményt vagy elolvasok pár idézetet és értékelést, hogy felfrissüljenek az emlékeim, de az is megeshet, hogy így folytatom tovább, bízva abban, hogy mindent érteni fogok. 

 Rick Riordan: The Dark Prophecy → Elkezdve: 2018. november 12., 11:31

  • Ugyanaz a szitu, mint a Maradj velem esetében. Arwennel és Cucukával kezdtem közösen olvasni, de elkövettem azt a hibát, hogy nem olvastam előtte újra a Hidden Oracle-t. 2-3 év távlatából meg már nem igazán emlékszem a fő szálon kívül körülbelül semmire. Szóval itt biztosan jön egy újraolvasás és utána fogom csak befejezni a Dark Prophecy-t.
Jessica Townsend: Wundersmith → Elkezdve: 2018. november 1., 11:39
  • A Nevermoort imádtam és szerencsémre pont jókor olvastam, mert azonnal el is tudtam kezdeni a Wundersmith-t, majd az élet közbeszólt és abba is maradt. A Crown's Game után, ha nem lesz más sürgető olvasmányom, tuti befejezem Morrigan történetét, mert már alig várom, hogy megint elkapjon a hangulata. 
Colleen Hoover: Confess – Vallomás → Elkezdve: 2018. szeptember 15., 00:03
  • Huh, még a Prológus CoHo-Fisher hetére kezdtem el olvasni a Confesst, de megakadtam a magyar kiadással, így áttértem az angolra és ezzel a lendülettel abba is maradt az olvasása. Bár ebben az időszakban ritka rossz könyveket olvastam, szóval őszintén nem csodálkozom, hogy ez történt, ugyanis semmi kedvem nem volt a könyvforgatáshoz ekkortájt. 
Philip Pullman: A borostyán látcső → Elkezdve: 2017. december 8., 18:18
  • Nincs mentségem. Valahogy abbamaradt A borostyán látcső újraolvasása, pedig szinte alig van emlékem a benne történtekről, ami gondolom szükséges lenne ahhoz, hogy A Por könyvére végre rátérhessek. 2019-es célkitűzésem befejezni ezt és elkezdeni a soron következő Pullman könyvet.
Ők jönnek velem 2019-re, és őszintén remélem, hogy 2020-ban már nem lesznek a listámon ;D
Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates