2018. december 19., szerda

BOOKSTAGRAM: KARÁCSONYI KIADÁS

Hello Molycik!
A héten elég sok poszttal készülök számotokra, ugyanis a karácsony megérkezett a Prológus háza tájára. Tök logikus, hogy pont én, aki akár a Grincs is lehetne vállalt el egy csomó extrát és értékelést a hétre. 
A mai napra egy bookstagram bejegyzés lapul a képzeletbeli puttonyomban. Ugyan nem a világ minden tájáról szedtem össze a képeket, hanem csak a szerény kis gyűjteményem mutatom meg, remélem azért elnyeri a tetszéseteket. Ha pedig még több képre vágytok, nyugodtan nézzetek fel a blog Instagram fiókjára, ahol valamivel lelkesebb és aktívabb vagyok, mint itt. Shame on me.

Egyébként, ha már ez a téma a mai napra, beszélgessünk egy kicsit! Írjátok meg, hogy ha van könyves profilotok, Ti mennyi időt szántok rá és mennyire szerettek vele időt eltölteni. Milyen eszközöket használtok? Telefonnal vagy fényképezővel fotóztok? Mennyi időt szoktatok fotózással eltölteni? Van kedvenc filteretek? Szerkesztitek a fotókat? Milyen típusú képeket és feedeket szerettek nézegetni? Én például imádom, ha van egy témája a feednek és szép egységes, közben mégis egyedi. 

Mindez csak onnan ugrott be, hogy épp most töltöttem fel több, mint 100 képet a felhőbe, hogy onnan válogassak a mostani bejegyzéshez és belegondoltam, hogy amúgy a hétvégén, amikor végre volt elég fény ahhoz, hogy fotózzak egy kicsit, ráment a délelőttöm, és a fél délutánom is. Sőt, ha nem sötétedett volna túlságosan korán és kicsit hosszabb lett volna az USB póráz, ami a telefonomhoz csatlakozott, akkor valószínűleg még pár órára lekötött volna a bookstagramra fotózgatás. Szóval ja, függőséget okozhat az Instagram és a kontent gyártás, csak ésszel! :) 

Térjünk rá a lényegre, megmutatok pár képet, amiket eddig még nem osztottam meg veletek:

Várom a válaszaitokat!
Üdv,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates